Beps,hebben niet Marbel he zitten ergens anders maar wel een supermarkt in de buurt dus.
Hoor net dat het meisje wat hier ontvoerd is,in het buitenland zit en is ontvoerd door haar vader.
Beps,hebben niet Marbel he zitten ergens anders maar wel een supermarkt in de buurt dus.
Hoor net dat het meisje wat hier ontvoerd is,in het buitenland zit en is ontvoerd door haar vader.
Ik had het ook van het meisje al gehoord, waarschijnlijk in Amerika zeggen ze
Oh ja TRL: was ik vergeten… hihi, waar gaan jullie nu heen dan??
@TRL: Nou, raadgevingen genoeg gehad vanavond. Komt vast allemaal wel goed.
Ik ga er ook vandoor. Weltrusten iedereen en tot morgen weer.
:kus: :dag:
>>> Niet zolang meer >>>
ellow ladies…
film afgelopen en ik kom nog even langs en ik zie dat jullie weer heeel hard hebben zitten kletsen over iets waar ik weer geen ene moer van weet…
misschien ben ik heeeeel erg kindonvriendelijk maar het enige wat die mensen van de olvarit doen, is toch zooi pureren met een beetje extra Enummers en emulgatoren en kleurstoffen in een afgepast potje stoppen!? daarvoor hebben de mensen van filips of tefalles toch een staafmixer uitgevonden?! of niet…
volgens mij doen de kids pas moeilijk als de ouders moeilijk doen. als ie de turkse melk niet lekker vindt dan krijgt ie vanzelf honger, en gezien de hongerige aard van het ventje C. denk ik dat je je de moeite kunt besparen… meneer eet wel…
wij volwassen zijn vaak iets kieskeuriger…
maar goed… zal nog wel een goede reden zijn waarom bloem+kids nie zo’n goeie combo is… ik denk er vast te makkelijk over…
anyways… ik hoef nix meer te doen, nieuwe deel is, sterretjes erbij, tagje erop, lijstje erbij, slot op de oude… pfew… easy peasy
Ik ga slapen tot morgen!
@Bloemmie: Ach ja, daar heb je je moderator voor tenslotte ;)!!
Ik mag zaterdag een dagje werken(hihi, ja MAG… en ik heb ja gezegd!) Dus ook lekker
Nu naar mn bedje, tot morgen(laat, ik slaap weer uit)
:slapen: lekker :dag:
why am I not surprised dat jij toch weer moet werken
hahah, je wilt ook niet TE uitgerust in ADR aankomen…
nou dames, ik ga ook slaapie doen… truste!
:NETHERLANCyn: 30 mei t/m 1 juni Weekend Sunparks Limburgse Peel :NETHERLAN
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal![]()
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Beps,zitten nu in Pamay aparthotel.
Toch nog ff werken,ze kunnen ook niet te lang zonder jouw he.
Bloem,met potjes voeding ben ik ook niet zo van 1 merk hoor,maar met melk kan je het beste wel bij hetzelfde blijven.
@Cyn
Een weekendje weg met de pinksterdagen. Lekker luieren aan het zwembad of erop uit? Of gewoon allebei, in ieder geval wens ik je …
Veel plezier in de Limburgse Peel
http://www.delocht.nl/arrangpics/peel3.jpg
geniet er van
Goedemorgen meiden…
Vandaag weer vrijdag, dus druk programma…
Verder niets om op te reageren…dus ik meld me weer.
Goede morgen meiden.
Als 1e gefeliciteerd met het nieuwe deel. Gaat dit ook nog vol komen voordat jullie het hotel op stelten gaan zetten?
Vanaf hier ff niets te melden, nog een uurtje of 5 werken en dan heb ik weekend. Tot straks!
mogguh ladies…
sooo heb ik geslapen zeg… ben nu ook nog helemaal drunkie
hier lekker weer, maar helaas voor mij tot 6h werken…
@ marion nu hoor je ook bij de groep van de vroege posters!
@ cyn veel plezier dit weekend…
Gelukkig gaat Cyn pas morgenavond weg haha!!!
Ik ook weer wakker, zo bij mn zwangere vriendin langs. Ze moet nog 4 weken…
Werk heb ik zelf aangeboden voor maandag. Alleen wilde iemand liever maandag werken en zaterdag niet, dus hebben we het omgeruild, ik zaterdag, zij maandag…
En nu… cappu, ff eten en opfrissen en dan op de koffie
Hahaha ja ik ga nog lang niet…
Mag gewoon vandaag en morgen nog werken hoor… En dan lekker zondag en maandag van het zonnetje genieten!!! :D:D:D Mjammie!!!
Zo meiden jullie hebben het heel veel over baby’s gehad… sorry is een ver van mijn bed show… Passen nu weleens op op een jongetje van 1 jaar… en die eet alles!!! Dus lekker makkelijk… Gister had hij last van zijn tandjes (denken we) en wilde niet eten… Nou ja… als hij dan maar drinkt!!!
Vandaag dus werken… pfffffffffffffffff…
:kus:
Goeiemorgen,
Gefeliciteerd met het nieuwe deel maar weer. Er is heel wat afgeklept vooral over babyvoeding. Toen ze klein waren nam ik voor de eerste dag een potje mee, rest kocht ik daar of liet ze mee eten.
@Trl: Het is toch een aparthotel, daar hebben ze vast wel een magnetron.
Ze belde net van het reisbureau, we vliegen met transvertragia, heen 5.15, terug 10.40
Goedemorgen all.
@Toos: Mooie tijden Toos. Kan de welkomstcommissie daar ook een beetje rekening mee houden.
![]()
Helaas moet ik nu gaan. Geen tijd meer om ff mee te beppen. Was vanmorgen ff druk met van alles en nog wat.
Fijne dag allen en tot straks weer. :dag:
Toos: mooie tijden!!! ![]()
pffff druk, warm en nog lang niet klaar…allemaal van die butklusjes…wijnrek ect…schoonmaken.
Toos:wub: mooie tijden, als het goed is wij dan ook.
@toos
Goed nieuws!!!