:biggrin:![]()
Pffff moet er niet aan denken, 4 nachten, doe maar niet, dan maar een in de kroten bioritme
Ben ook niet vooruit te branden vandaag. Moet zo toch echt mn pinksterboodschappen halen
Ik hou het rustig qua boodschappen…heb eigenlijk nog wel genoeg in huis, misschien morgen nog even wat halen…vandaag echt al die kl.tenklusjes doen.
Ik duik nu de koelkast in…tot straks.
Je koffer is in ieder geval gepakt, hoef je daar niet meer naar om te kijken
Ik ga de C100* onveilig maken, dus ook tot laterssssssss
Moet je alleen niet bij een stel jankende kinderen in de buurt zitten ![]()
Dat valt weer mee dan!
Als je op Schiphol hoort dat je voor de buggy bij moet betalen, dan ben je ook niet blij.
:biggrin:
![]()
Ook ik weer bonven water. Heb heerlijk met een knulletje van 2 mogen spelen(Not my thing) maar het was toch gezellig…
Schapjes dus ook al in huis…
Nachtjes doorhalen, het komt goed :hihi:
Ontvangstcomité… ik weet niet of jullie zo vrolijk worden van een groep overaktieve idioten als jullie zo moe zijn hihi!!!
En nu… De tuin in denk ik
![]()
rubberen hamertje:smile:![]()
een groep overaktieve idioten als jullie zo moe zijn hihi!!!
:evil::kus::vak02::slapen:
Dat gaat niet lukken dan Viv hahaha smkiek
Boterhammetje, glaasje jus en WW
!!!
Ben toch niet zo heel veel vroeger dan voorheen of wel?
@Beps
Koffieleuten bij vriendin. De laatste loodjes, gaat het allemaal goed met haar?
@Roanna
Druk druk druk! Nog even meis dan heb je vakantie. Alleen nog ff afwachten waar je bingoreis je naar toe brengt.
@Cyn
Nog even werken maar dan mag je in de relaxmode hoor!
@TRL
Vond het ook al vreemd dat de buggy meetelde. Hebben nog nooit voor dat ding hoeven te betalen en vlogen toen ook regelmatig met Transevia. Maar betalen of niet, die buggy kun je echt niet missen.
En nu weer bijna aan de slag, leuke afsluiting van de week bij mijn favo adresje :unibrow:, ik ben benieuwd wat ik nu weer aantref. Oh Beps en Viev, ik heb de manager gesproken en zal jullie straks nog ff pb-en.
Zo net gelunched… Lekker broodjes ossenworst… ![]()
Bloem
Heb jij ook zo’n zin in een feestje… Ben zooo benieuwd hoe we reageren als we de berg over rijden en het kasteel weer zien… Als we een busje uitstappen in Gümbet etc… :wub: :wub:
@Marion: Ja het gaat goed. Wel veel last van de ‘’ emo-hormonen’’ Kan er niet veel bijhebben. Heeft natuurlijk in een relatief korte tijd nu 4 zwangerschappen gehad(1 voldragen, 1 met 8 weken en 1 met 15 weken een miskraam, en deze nu op 36 weken) het lichaam kan niet veel meer hebben, EN er loopt een knulletje van ruim 2 rond! Ja het gaat goed, maar als het volgende week komt dan is het haar prima…
Is goed
hihi… nou mijn plan was eigenlijk om jou met de koffers naar ADr te sturen en dat ik vast ter hoogte van gumbet uitstap??? hahahaha
nee kidding! ![]()
tis echt te mooi weer en ik moet tot 18h werken ![]()
Als we nou gewoon alleen de koffers naar ADR sturen en dan checkt Beps ons maar in
hahahahaa
:biggrin::chin:
Ik moet ook tot 18h… en hier ook zoooooooo mooi weer!!! :zon02: