Jill,jij hoefde je toch niet te schamen,kan jij ook niks aan doen dat hij je bijna vergeten was.Maar gelukkig was je nog op tijd
Bloem: hahahahaha ja dat is wel helemaal waar!! Maar ik ga alvast inchecken thuis he… dus alleen koffers afgeven… door de douane (onze tijd is niet zo heel druk op schiphol geloof ik) en dan shoppen!!! hahahaha :biggrin:
TRL: over het algemeen is er op de meeste luchthavens de regel dat ze de buggy’s bij het toestel leggen… En normaal mogen ouders met kids inderdaad eerder… Maar dat is niet altijd zo… ![]()
Nogmaals een fijne reis! :kus:
Ik zou een flesje diksap meenemen, als ze drinken hebben ze minder last van de oortjes.
Heb je ook zetpillen (paracetamol), daar worden ze lekker rustig van en gaan ze wel slapen.
Mk,ja heb een fles bij me en scheelt C heeft een speen dus.En zetpillen heb ik ook,maar mag je die zomaar geven dan ook als ze niks hebben?
Ja mag gewoon. Wij hebben hem op Schiphol gegeven en dan worden ze lekker rustig. Op de terugweg niet en toen waren ze wel moe en huilerig, dus in het vliegtuig alsnog gegeven en toen gingen ze beiden lekker slapen.
Oke bedankt voor de tip
Het is bijna zover!
@Trl,nogmaals een hele fijne vakantie en probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten meid!!!
Dikke knuffel,komt allemaal wel goed!!:kus: :dag:>>>
TRL: en mn zus gaf altijd een of andere hoestsiroop(zit ook een soort slaapmiddel in) Is beter voor je oortjes zei ze dan…hihihihihi!!!(kan geen kwaad!!)
Nou nog even en je mag weg…
Ik thuis, hihi geen tickets: het reisbureau is dicht!!! Morgen nieuwe kansen haha
Nou ga het proberen met de zetpil.
Ik ga afsluiten,bedankt allemaal en tot over een week.
Fijne week allemaal en het lijstje wel goed bijhouden he,:biggrin:.
:dag:
:dag: :dag: :dag:
Beps: reisbureau dicht??? 3e pinksterdag??? Ticket leverancier had trouwens vandaag ook een storing… Wij dus helemaal geen tickets binnen… ![]()
humor toch…ze waren er gewoon niet haha
Beps: vaag!!! Geen briefje op het raam ofzo? Weet bij ons in de zaanstreek… ff verderop zeg maar is er een 3e pinksterdag…
Ja briefje, iets met personeelsuitje…morgen zijn ze er weer
OOH
:biggrin: Pfff ik verveel me weer als een stier… ![]()
Beps : eindelijk definitieve datum voor hubs
Jill : ook weer in het lijstje en al lekker snel weg
Roanna : aan het werken om de mensen lekker te verwennen
MK : heeft vandaag ook gezellig mee kunnen kletsen
Bloem : ik vind vliegen ook zonde van mijn tijd hoor
Cyn : ook weer terug en nu al rood als een kreeftje
Oma Carla: zich aan het voorbereiden voor nieuwe baan
Trl : gaat nu bijna rijden naar Schiphol
Toos : heb jij al een lekker ondergrondje gekregen het weekend ?
Marion : ook aan het werk
Goedenmiddag.
Zo, weer lekker geklets jullie en Jill ook weer back in town. ![]()
Ik vind dat wachten niet zo heel erg hoor. Helemaal al niet op de heenweg. Terugweg vind ik het altijd wel langer duren, vooral als je net als Toos en ik vorig jaar, zo’n beetje als laatste aankomt op het vliegveld en als bijna laatste in die rij moet staan. Blehhh…niks an, maar je krijgt zo vaak wel hele conversatie’s met medereizigers, omdat zij ook moeten wachten, die je van je leven niet kent. Grappig wel!
Als onze tijden zo blijven als ze zijn, dan heen met de Schipholtaxi en terug met de rechtstreekse trein. No problem. >>>
@Cynthia: Speciaal voor de slechtzienden onder ons… heb je je naam maar onderin je handtekening gezet. Kan nu niet meer missen.
Wij net even de schapjes gedaan. Medicijnen voor een heel weeshuis opgehaald en lekker even wat van de chinees mee en kokkie staat daar nu nog even lekkere wokgroenten bij te maken.
@Raak: Weer een bietje uitgerust na je pinksterweekend? Of toch weer druk op het werk geweest?
Verder weet ik het ff niet meer.
TRL al lekker onderweg.
@Bloem
Heeft armen als lood en een tintelend oog, je bent toe aan vakantie meis!
@Beps
Kan ook niet wachten tot ze mag gaan. Een weekje nog, voor je het weet ben je lekker daar. En … de definitieve datum van hubs operatie is bekend nu.
@Cyn
Heeft een fijn weekend gehad en van de zon genoten, kijkt gezond zeggen ze … rode wangen.
@Toos
Is DE VIP deze maand!!
@Roanna
Alvast een voorraad medicijnen ingeslagen. Waarvoor ook al weer?
@OmaCarla
Ook jou hubs moet geopereerd. Vervelend dat je geen reactie krijgt van het ziekenhuis. Wat zei jij … wat jullie nodig hebben is een goede secretaresse, iemand zoals ik bijvoorbeeld.
@Mk
Ook weer druk mee aan de babbel geweest vandaag.
@Jill
Een dipje gehad maar je bent er gelukkig weer. En wat een goed nieuws voor je. Even met je vriendin naar Turkije.
@Raak
Ook weer druk aan de slag geweest vandaag? Na de feestdagen wordt er weer overal volop gepoetst he?
:slapen:Zo nog 10 minuten… dan ga ik er weer lekker vandoor!!!
Tot morgen!!!
:dag: :kus: