TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

@Marion: Die medicijnen? Hartritme, bloeddruk, foliumzuur, cholesterolverlager en dat allemaal ter preventie. Oh ja… niet te vergeten voor de DDDD, de Zopi’s. Misschien dat ik er nog mensen blij mee kan maken. :lol::lol:

ik denk dat marion meer bedoelde waarvoor moest je ookal weer zoveel hebben: voor de vakantie!!

zo… ikke weer thuis… eten pruttelt, moet eigenlijk loelen… maar ja…
lekker wezen sporten maar tis er wel extreem warm hoor… ppfpfff

Zo wij gegeten, helemaal in de aardappelschotels met De Pan…(zo lekker!!)

Nu even koffie en dan naar dehondenschool

zag net een stukje nieuws.
ik zit nog op een ander forum. een van de andere schrijvers, haar dochter is net terug uit NY en is dus de 4e besmette in NL met het mexicaanse griepvirus. helaas is ze dus helemaal niet aan de beterende hand. nog steeds dik 40 graden koorts.

@Bloem: Dat dacht ik ook al wel dat ze dat bedoelde .:slight_smile: Hi, hi !!!

Oh, dat is niet mooi dan van die griep. Nou, hopenlijk wordt het niet al te erg. Af en toe hoor en lees je toch weleens rare dingen.

Bloem : dat is dus minder goed nieuws en daar hoor je dan weer weinig over he. Jij weer lekker wezen sporten, goed zo !
Beps : weer heerlijk gegeten en nu op weg naar de hondenschool
Roanna : voorraad medicijnen weer flink aangevuld. Ja heb echt een heerlijk rustig weekend gehad
Marion : nee, niet hard gewerkt, ben naar de dokter geweest, bloeddruk veeeeel te hoog, dus rust en donderdag terug
Toos : nog proficiat he met je winnende foto, we zullen het binnenkort eens in het echie gaan bekijken
Cyn : heb je je toch nog zitten vervelen he

@Raak: Bloeddruk te hoog? Dan mag je inderdaad alles wel even een tandje lager zetten. Gelukkig dat jij ook al gauw vakantie hebt, kun je ff bijkomen… Jij gaat toch ook naar ADR? :smiley:

@Bloem: Nu denk ik lekker aan het eten. Eet smakelijk!

Jij snapt em Bloem. Dat bedoelde ik dus :wink:

Roanna : ja ik ga binnenkort wel weg, maarre ADR??? dat zegt me zo even nix

Owwwwwwwww :lol: :lol: Daarom!!! :lol:

@Raak: Oh, ik dacht het ergens gelezen te hebben, dat jullie daar ook naar toe gaan.

>>>

Weer thuis, aan de cappu en geen bijzonderheden

@Crazy:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f3/Alicenk_Sitelerden_Marmaris.jpg

Jullie ook een giga fijne tijd daar weer…

Roanna : oh, ben echt DDD aan het worden dan. Zullen we daar wel heengaan zeker:biggrin:

:turkey:Crazymar: 3 juni Marmaris**:turkey:
**
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

@Bloem
Pffffffffff … dat is afzien he, sporten met dit weer. Ik heb de ramen van mijn kamertje ook maar tegen elkaar open gezet, was zo benauwd binnen, kan het er even doorwaaien.
Getver … eng nieuws van dat meisje dat besmet was. Het lijkt de ver-van-je-bed-show maar dan komt het opeens wel dichtbij he.

@Raak
De bloeddruk veel te hoog :retard:
Dan maar eens even pas op de plaats voor jou. Ik hoop dat ze hem snel naar beneden krijgen :kus:

@Beps
DE pan weer aan gehad vandaag en nu met Aiji naar de les.

Maar las dat jij em ook wel door had. Stiekem de DDD-er spelen he :slight_smile:

Oh wat heerlijk dat jullie allemaal van die grote, duidelijke foto’s plaatsen. Kan je het ook haast niet vergeten.

**@Crazymar: Ook jij weer een hele fijne vakantie gewenst in jou Marmaris. Lekker weer gaan genieten hoor. Veel plezier en ook een hele goede reis gewenst. **

:vak01:** Groetjes van Roanna :vak01:**

Poehee, probeer dat maar eens bij te houden, zeg!!
Jill, leuk dat je er weer bent, en fijn dat het redelijk met je gaat. En heerlijk naar huis!!!
Ik ben aan t proberen een ticket te boeken bij Tur*ALi, maar lukt nog niet zo goed.Wil toch in mijn vakantie alleen naar Adana, naar A z´n familie. Gisteren ticket gezien voor 287 euries, maar nu istie alweer 387. Maar ik moet ik m´n Creditcard activeren, ik gebruik zo´n ding nooit. Maar gewoon elke dag kijken, en dan toehappen als de prijs het laagst is, morgen doet dat creditding het, volgens de bank.
Ik ga zo even naar Crazy, even echtgedag zeggen…

Beps : was dit een kleine hint ???:wink:
Crazy : jij ook weer een heeeel fijne tijd in Marmaris maar denk wel dat dat gaat lukken he ? veilige vlucht morgen:kus:

Miere : hoop voor je dat het gaat lukken, zal duimen en doe Crazy de groetjes he