TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

Jill,ik hoop juist dat ze dan wat lichter zijn.Moet al genoeg sjouwen.En ach heerlijk vooruitzicht een de ene kant wel aan de andere kant zie ik er tegenop,maar proberen er het beste van te maken.

Cyn,zal vast wel en anders wat bijbetalen,wat een zooi kan een mens meenemen zeg.

Me mams ziet wel tegen de reis op,en nu gisteren dat vliegtuig is neergestort helemaal.Ze zegt ook dat het de laatste keer is dat ze zonder me paps weggaat,want stel dat er wat gebeurt en ze wordt ook ouder.Verder zei ze dat ze niet zoveel zal geinen met de turken ze vertrouwd er geen 1 meer.Die oudjes ook he.Heb gezegd dat ze ze niet allemaal over 1 kam moet scheren doe je met Nederlanders ook niet.

@trl
Ze heeft natuurlijk een slecht voorbeeld gehad, als ze er straks weer is, dan denkt ze er vast wel weer anders over. Brengt je vader jullie weg?

ik zou liever hebben dat mn ouders apart zouden vliegen… als er dan wat met het vliegtuig gebeurd ben je ze allebei in 1 klap kwijt…
maar ach, als je ouder wordt zie je de dingen misschien anders…

Mk,ja me paps brengt me weg,maar omdat het niet allemaal in hun auto past,hebben we de auto van een vriend van mij geleend.Die heeft zo’n 7 persoonauto ( terwijl hij alleen is hahaha) dus ruimte zat,maar omdat paps naar schiphol rijden en parkeren daar niet ziet zitten heeft hij gevraagd of die vriend mee wil hahhaa hij had er al slapeloze nachten van.
Me mams zei nog wel eigenlijk moet ik V bedanken dat hij me nog een mooi kleinkind heeft geschonken.

Bloem,ja dat is ook zo.Me ma heeft het nooit zo op het vliegen gehad,maar nu ze ouder wordt is dat helemaal erg.

Alleen niet zo gezellig voor ze :wink:

@trl
Dat is ook weer zo, beter om alles van de positieve kant te bekijken.

Vliegen: tsja… ik ben geen held… maar denk de laatste tijd maar gewoon dat je met elk vervoer een ongeluk kan krijgen… Dus ja… :frowning:

ik vind het gewoon saaaaiiiiii

Haha het vliegen vind je saai?

ja… het wachten bij het inchecken, dan het wachten tot de douane, dan het wachten na de douane, dan het wachten voor te boarden, dan het wachten tijdens het boarden, dan het wachten in het vliegtuig eer die mevrouw met maatje mega-reet door heeft dat ze heel het gangpad blokeert
dan het wachten tot je opstijgt, dan het 3,.5 uur in de lucht wachten… dan het wachten na het landen, dan het wachten om het vliegtuig uit te komen, dan het wachten in de bus, dan het wachten om uit de bus te komen, dan het wachten voor je visa, paspoortcontrole, dan het wachten tot de koffers komen, dan het wachten tot jouw koffer komt, dan het wachten om de hostess te spreken, dan het wachten tot je busje vol is, dan weer wachten op de hostess tot het busje weg mag…

:retard: :retard:
en breek me de bek niet open van de terugweg waar ze UUUUUUREN doen om in te checken…
nee ik heb er zin an

zit te denken om volgend jaar per trein naar istanbul te gaan en dan van daaruit naar syrie en jordanie en dan terugvliegen vanaf jordanie of egypte ofzo…

ha ha, dat is wel waar van dat wachten…

Bloem,helemaal met je eens met dat wachten.

Heb wel eens gehoord dat mensen met kinderen als eerste het vliegtuig in mogen klopt dat?En wat ik achterlijk vind is dat de buggy ook op de band terecht komt,kunnen ze die niet gewoon bij het uitstappen bij de deur zetten ofzo…Heb gelukkig wel een draagzak.

Inderdaad ze zeggen drie en een half uur vliegen maar weet niet hoe het bij jullie zit maar wij zijn altijd 12 uur onderweg met reizen.
Vertrek belgie tot thuis in het appartement.

ligt er een beetje aan welke maatschappij,ik weet dat als wij vanaf dusseldorf vertrekken eerst rolstoelers en moeders met kids binnen mogen.
En de mama´s hebben allemaal plaatje op de eerste rij.

Wij mochten niet als eersten het vliegtuig in hoor, maakt ook niet zoveel uit, dan moet je daar weer wachten. En je hebt toch je eigen stoel.
Toen wij de vorige keer op Bodrum vlogen, hadden ze alle buggy’s naast het vliegtuig gelegd. We konden hem dus al pakken voordat we de bus instapten om naar het luchthavengebouw te brengen. In Antalya lagen ze vorig jaar wel op de band.

Ik heb ook enorme vliegangst maar ja zonder vliegen geraak je nergens dus weinig keus.

>>>

Op izmir hebben ze een slurf,hoop dat ze de buggy’s daar ook klaar leggen.
Hoop dat C wel kan slapen in het vliegtuig en geen last van zijn oren krijgt.

Ze hebben mij een keer bijna vergeten uit dat aparte vervoer ding te halen.
Ik werd met mijn man met een speciale invalide auto naar het vliegtuig gebracht.
Ik werd netjes ingeladen en die man zegt ik kom zo,maar zo werd bijna 20 minuten maar opeens was hij er weer reed hij als een gek naar het vliegtuig,iedereen zat op mij te wachten pffffffffff schaamde me dood!

@trl,ja ik kan me voorstellen dat je wat nerveus bent valt ook niet mee he met zo´n kleine vliegen.
Maar de meeste kids merken er gelukkig weinig van dus zal best goed komen.