TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

ohhh meiden houd op over die koffer… IK WIL WEG…(moet dus nog 1 week wachten haah)

Goeiemorgen,
Allereerst…

@Trl: Wens je een hele fijne vakantie, ga ervan genieten samen met C. en mams. Hoop dat je je rust gaat vinden. Dikke :kus:

http://vilett.com/John/TurkeyPublic/06%20Kusadasi%201.jpg

Oeps, weer een beetje groot uitgevallen:redface:
@Carla: Gefeliciteerd met je nieuwe baan, vandaag op je moppie’s passen. Las iets over dat een van de kinderen gaat scheiden, sterkte ermee

Heee onze nwe maandVIP… hihi

Ik probeer te bellen met het ziekenhuis om te horen of hubbie nog steeds eind juli voor de operatie…

De dag van de grote foto’s.
Een mooi plaatje Toos!

Ik zit in gedachten de koffer ook al in te delen. Stom he? :lol:

Heb net even bij HA de nodige medicijnen besteld en vind het dan zo leuk om tegen de ass te zeggen, dat ik van sommige alvast in voren wil hebben, omdat ik binnenkort op VAKANTIE ga. >>>

@Cynthia: Nu al een verbrande kop!!! Wat zul jij gloeien in de vakantie. :zon02:

@Bloem: Hoe gaat het eigenlijk nu met jou en je brilletje? Gebruik je 'm nu regelmatig en zoja, merk je al een verschil? Ik bedoel, dat je alles al duidelijker ziet, was duidelijk, maar helpt het ook tegen die hoofdpijn?

Ik heb de boel hier weer klaar staan. Schone werkkleding, scoot voor de deur, dokter gebeld, dus was alweer druk geweest.

Iedereen werkse en tot laters weer. :dag:

Morgen allemaal :zon02:
Hier even de boel aan kant maken na de logeerpartij van moppie en hond, hahahahaha…alles plakt! Voordeel: geslapen als een roosje, was helemaal brak :slight_smile: Heb dochter en schoonzoon maar heeeeeeeeel even gezien en gesproken, hadden wel een heerlijke dag gehad dus…ben benieuwd.

@Trl: ben misschien te laat, maar wil jullie alsnog een geweldige vakantie toewensen.
@ADR-gangers: nog geen tickets binnen lees ik. Wij gaan via O*d en hebben ook nog niks binnen. Wil ze in mijn handen hebben, hahahahahahaha, kan ik tenminste vervoer gaan regelen.
@Werkers: werkse vandaag, blik op oneindig en verstand op 0 :evil:
@OmaMar: bedankt voor het welkom en succes met het uitzoeken van een vakantie :vak02:

@Cyn: ook een heerlijk weekend gehad en voorgekleurd ! Kun jij soms ook zien hoe het er voor staat met onze tickets ?

Verder mezelf even geestelijk voorbereiden op mijn 1e werkdag morgen.

Ok, dat is dan nu een echte datum:
Hubbie wordt op 24 juli geopereerd…(Nee hij hoeft niet in t lijste ;)!)

ppff ik ga de week vantevoren wel het een en ander wassen…
ook nog medicijnen halen. met de dokter bellen… druk op t werk :retard:

@ roanna, ja achter de pc op t werk en achter de tv merk ik heeel goed verschil. voor zo met mensen praten is het alleen beetje lastig. ook met dingen doen zakt ie een beetje naar beneden en voelt het niet prettig…
probeer hem zoveel mogelijk op te doen maar heb constant het idee door een “verrekijker” te kijken en daardoor de helft te missen.
hoofdpijn niet meer zo erg, maar heb nog steeds heel erg last van een trillend linkeroog…
en vraag me af of er misschien meer aan de hand is, want soms dan typ ik dus gewoon woorden echt verkeerd… en natuurlijk laat ik wel eens een typefout staan, maar merk nu echt dat ik met mn volle verstand verkeerde dingen zit te typen

zal wel moe zijn ofzo…

:lol::lol:

Toch niet? Nouja, heeft hij toch weer een richtlijn, al is het dan niet het fijnste wat je mag overkomen, maar het is nodig dus… gaan we er in ieder geval weer voor duimen.

OmaCarla: jullie gaan ook met Neckerm*nn??

@Bloemmie: Nog even teruggaan om je bril opnieuw af te laten stellen dan! Want hij hoort niet naar beneden te zakken als je steeds naar beneden kijkt!! En dat kijken door een bril is gewoon gewenning! Dat komt vanzelf!!! Ik denk als ik het zo lees dat je zou kunnen beginnen door niet na te denken hoe je kijken moet haha!!!(doe ik echt ook niet, zelfs niet meer met mn focaledeel onder in mn glas…dat gaat vanzelf)

@Roanna: Ja gelukkig niet meer het “als-dan” Maar gewoon de zekerheid: Dan is het…
Hij kijkt er niet naar uit, maar is wel blij dat het dan gebeurt… Ach binnenkort zullen jullie het er heus wel eens over hebben…

@ beps kijk… een datum! weer iets om naar toe te leven… ookal is het niet iets leuks!

@Cyn: Met O*d gaat Oma Carla…

Oh nu eens de was… maar en dan naar Paarltje om mn glazen te vervangen(1 was beschadigd, de nieuwe zijn binnen) en dan… :zon02:!!!

@Bloem: Dat afzakken, kan je even bij laten stellen bij de opticien en de rest … ja toch nog steeds een kwestie van wennen.

Ik voel me nu juist echt gehandicapt, als je dat zo mag noemen, als ik geen bril op heb, want mis dan juist mijn “verrekijker”. En dat trillend oog? Echt, ik kan er maanden last van hebben en dan een tijd weer niet. Ben er ook nog nooit voor bij de HA geweest , maar ze zeggen, dat het inderdaad vermoeiheid is. Weet ook, dat het heel irri kan zijn de hele tijd dat getril aan/bij je ogen.

@Toos: Jij houd er in ieder geval ook al rekening mee, dat ik de foto’s hier goed kan zien. :nod: Ha ha…

@Carla: Succes met de voorberiding voor je nieuwe job.

Nou ladies… ik ga de mensen weer verwennen op het werk.

Ierdereen fijne dag verder… en TRL :vak01: :kus: Oh, had ik al gezegt he!!!

Laterssssssssss… :dag:

@Beps: Weet hub in ieder geval waar hij aan toe is, kan hij zich geestelijk voorbereiden

@Roanna: Dacht zal maar een beetje grote foto neerzetten voor de leeskippigen onder ons
@Bloem: Even terug gaan met je bril en aangeven dat het niet prettig kijken is. Misschien is er niet helemaal goed gemeten.

Vooral dat Toos, Vooral dat. Het is zo een ‘onzekere’ tijd anders. Nu weten we als we terugzijn van de vakantie naar de narcotiseur, en dan 4 wkn later de operatie… ach een soort van “eindelijk” reaktie…
Hij praat er nog steeds niet graag over, maar wel makkelijker…:thumbsup:

@Beps: is natuurlijk hartstikke dubbel. Blij dat je nu een datum hebt, maar tegelijk er tegenop zien. Weet uiteraard niet wat er aan de hand is, maar alvast veel sterkte gewenst met wennen aan het idee.

Toevallig zelf vanochtend ook even gebeld met het ziekenhuis over mijn hubbie. Ook die moet geopereerd gaan worden (is althans het laatste bericht van de neuroloog die 4 weken geleden heeft gebeld en alles zou regelen mbt vooronderzoeken e.d.). Sindsdien “radiostilte”…gggggggrr.
De secretaresse zou de arts een mail sturen en haar vragen om ons terug te bellen. Ben benieuwd. We zijn het inmiddels allemaal zoooooooooooo zat, dit sleept nu al ruim 3 jaar :mad:

@Cyn: je hebt al antwoord gekregen van Beps geloof ik:lol:, we gaan inderdaad met O*d.

OMa: ik denk ook donderdag voor jullie… Ik kan dat bij Oad niet zien… Maar ik denk donderdag… Vandaag zou ook kunnen maar denk het niet…