TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

@Beps
Je hebt het werk er al weer op zitten. Vroege vogel!!

@trl
Wederom met mams, maar nu ook met C.
Ik wil jullie heel veel plezier wensen.

http://www.mvlife.nl/singlesagenda/pictures/4528/logo.jpg

Sorry, soms vallen ze erg groot uit.

ik wou dat ik kon zeggen dat ik t werk er al op heb zitten… pfff… mn armen voelen als lood aan…
owh en TRL gaat lekker op vacance!

@bloem
En dan moet je nog 4 dagen…

@MK: Hihi(ik zat op kantoor, en zag idd dat die ERRUG groot was hihi…dus daarom de andere haha) Ach ja, groot is niet erg…is tenslotte voor onze TRL!!!
En bloemmie…ik denk dat zij denkt in termen: Nog 9 diensten…en dan VAKANTIE!!!

Goedemorgen ladies.

Allereerst:

@TRL: Vandaag is het eindelijk zover. Jij, C. en je moeder gaan vandaag vertrekken naar jullie geliefde Kusadasi. TRL… probeer en van te gaan genieten en zet je zorgen even opzij. Heel veel plezier gewenst. Hopenlijk gaat alles zo als jij je wenst.

Hele goede reis gewenst :kus: :vak01:

Zo, weer een gewone werkdag voor de meesten van ons, dus iedereen weer een fijne :teeth: werkdag en alweer wat dichter voor onze vakantie. >>>

@MK: Duidelijke en mooie foto. :unibrow::thumbsup:

Oooooh Beps, jullie nog maar een week, heb je de tickets al binnen?

Als ik die plaatjes weer zie,begint het weer te kriebelen.De koffer zit eindelijk vol,nog wat laatste spulletjes,hoop dat ik het het redt met de kilo’s.
En helemaal vergeten een E111 formulier te halen dus zo nog even langs de menzis hier.

Voor ik het ga vergeten…

Lieve TRL: Hele fijne reis, het zal wellicht ook wel moeilijk gaan worden, maar probeer er ook van te genieten!!! :kus:

Zo meiden… I’m back :wink: Weekend was heerlijk… Het weer was daar echt top, zo rond de 28 graden en lekker zonder regen zonder wolken… :smiley: Dus heb me kop verbrand haha… Verder mijn armen en borstkas weer wat laten verkleuren, alvast een ondergrondje…

Heb het wel bijgelezen maar niet zo heel veel blijven hangen… Bloem s’middags al kachel, Beps die vroeg naar het bos gaat, Raak die foto’s gaat maken van kite-surfen, Roanna op de fiets zonder t-shirt, Marion die de voetbal saai vond… ehm… hahahaha…

OmaCarla: namens mij ook nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe baan… en wat een toestand wat de scheiding betreft :kus:

En nu… aan het werk Blegh… Nou ja deze week nog 3x en volgende week nog 4 :biggrin:

Wij hebben nog geen tickets, enik verwacht ze eigenlijk pas donderdag(hihi…vaneen vogeltje gehoord dat Neck een btje laat is dit jaar!)

Oh dat vogeltje met die verbrande kop zeker :smiley:

Laatste update: Tot 09/06 verstuurd… :wink:

Bloem en mijn tickets komen zeker donderdag :wink:

jeaahhh niet dat ik ze dan krijg… maar okey
paps brengt me weg en broer komt me 's nachts weer ophalen.
ga van de week maar ff 2 type koffers bij mn ouders weghalen… eens kijken welke het lichtste is…

Bloem: haha nee jij krijgt lekker niks hahahaha… :wink: Enne top geregeld met paps en je broer!!! Bij mij is het paps brengt me en paps+mams halen me… :smiley:

Dan de onze ook!!!(kan niet missen…) misschien al vandaag…

Beps: nee vandaag zal denk ik niet lukken… Of ze moeten de site nog niet aangepast hebben… Deze gegevens zijn 9 van de 10 keer goed… :frowning:

Ik zeg ook zeker DONDERDAG…en duimduimduim
vandaag…(Duimduimduim!!)
Ik weet nog van verleden jaar(ook neck) dat je zei: Nee is er niet…en dat ze er wel waren…(dus duimduimduimduim)

Mijn koffer leeg weegt al ruim 6 kilo, pfff misschien toch de volgende keer de oude koffer maar gebruiken

Cyn,weer terug en een klein ondergrondje