TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

Goedenmiddag.

Wij zijn vanmiddag een heel eind wezen fietsen en waren net voor het buitje weer thuis en nu is het weer droog. We hebben echt een heel eind weggefietst daarnet. Ik heb er nu nog pijn van aan mijn re*t. Zijn ook langs de naald gefietst. Achja, normaal komen we nooit die kant op, zelfs niet met de auto, omdat we daar ook nooit hoeven te wezen, maar heb het nu gezien.

Onderweg even op een terrasje gezeten en een lekker ijsje gegeten en daarna nog een keer gestopt en als 2 oudjes :biggrin: op een bankje gezeten en dan maar mensen kieken. :ninja:

Vandaag geen zin om te koken, dus eten we de aardbeien van de markt straks maar op.

@Bloem: Jij ondertussen de huiskamer aan kant? Hi, hi. Of toch maar eerst dat dutje gedaan?

@TRL: En… komt er al steeds meer bij in je koffer, of ben je nog even ver als vanmorgen? :biggrin:

Denk dat ik toch nog maar even in het zonnetje ga, die er net weer door is gekomen.

nee… dutje heb t gewonnen met als gevolg dat ik nu natuurlijk helemaal geen zin meer heb :frowning: ga maar ff een broodje bakken ivm hele maaltijd

Regen??
Wij hebben hier al de hele dag een strakblauwe lucht, alleen wel een frisse wind (het hele weekend trouwens al) waardoor het niet echt lekker is.

Ben ook weer terug van de kust en heb de hele dag schitterend weer gehad maar wel zoals MK zei veel wind. Hier wel alles zeiknat:hihi:
Verder niet zoveel nieuws, ga hier wat rondlezen met een lekker kopje koffie

ik ben altijd verbaasd om te zien hoe veel verschil er is in ons kleine landje! hahaha… om 4h begon het hier te plenzen, vrij kort, nu weer zonnig…

@bloem
Volgens mij is het bij ons en vooral ook bij Toos vaak droger dan in de rest van het land.

@raak
2 Dagen naar de kust en heb je vandaag mooie foto’s kunnen maken? De wind was voor de kite surfers wel gunstig.

Nou, hier precies hetzelfde. Het heeft iets geregend (buitje) maar het mag geen naam hebben. Ook wel veel wind, maar juist niet koud, want ik heb bij het fietsen zelfs nog mijn t-shirt uitgedaan, zo warm. (had er nog een hemdje onder hoor)

Nou, iedereen weer zo’n beetje binnen (op Beps na) en morgen weer als normaal en weer dichter bij de >>> vakantie.

@Toos: Mocht je nog komen… van harte gefeliciteerd met het winnen van de maandfoto. Mag jij ook een maand in het oranje. :dope: Joepie!!!

@roanna
Ik zat vanmiddag buiten in de zon met een hemdje en een t-shirt met kippevel en nu wel m’n armen rood. Later zaten we bij mijn moeder buiten, daar is het wel beschut, maar daar vond ik het uit de zon ook fris.

@MK: Ik denk ook wel, dat jullie wat meer last hebben van koude zeewind is het niet?

Tijdens het fietsen kwamen we 2 x een thermometer tegen. De een gaf 25 graden aan en toen we terug naar huis fietsten, een die 27 graden aan gaf. Toen was het ook wat broeiiger dan eerder op de middag. De buren hiernaast zitten nog buiten, dus zal het nog wel aangenaam zijn, denk ik, want ik ben weer naar binnen gegaan.

ook van mij even een update wat betreft het weer. in vollenhove de afgelopen dagen heerlijk weer gehad, veel zon, lekker warm maar wel een klein beetje wind. we hebben hier geen regen gehad, hoorde van mijn ouders dat ze vanmiddag in enschede een paar buien hebben gehad

Wij terug van de camping: ZALIG WEER, en mn tintje is wat verdiept…
Geen regen, wel wat koude wind, maar goed zit/zat hemelsbreed ook niet ver bij MK vandaan…

Nu naar bedje, want ik mag morgen mn favo-vroege-vroeg dienstje draaien

WAAAAAAHAAAAAA Gewoon nog 8 dagen zie ik net…
BOINKKEBOINK…HAHAHAHA

hahahhaa stuiterbal!!

ach ja… t weer… als we dat toch niet zouden hebben, hadden wij NL-ers niets meer om over te praten.
Ik vind het heerlijK! als de zon maar schijnt, ziet de wereld er een stuk anders uit…

net billy elliot gekeken, nu film voorbij, ik ga maar er (weer) naar bedje toe…
truste en tot morgen

Hallo lieve askims,
Ik ben weer een tijdje niet geweest, heb even zonder computer gezeten, maar heb nu gelukkig weer een goeie. Het schiet al op, hè, dat ADR?? Zal wel stil worden hier. En we hebben een nieuwe medekletser, zag ik? @ Carla, ook van mij welkom, ik ben een oud gediende, maar soms een tijdje niet hier, maar wel trouw, hoor.

Met mij gaat het goed, vandaag ook heerlijk dagje gehad (gisteren gewerkt:frown:). Askim was hier, eerst samen naar mijn zoon en schoondochter geweest, en kleindochter natuurlijk. Zoonlief was jarig, namelijk.
En daarna met jongste zoon en vriendin hier thuis gebarbeknoeid, op z’n Turks. A kan nl. ontzettend lekker koken, dat heb de laatste maanden inmiddels wel in de gaten gekregen. Een mooi bijverschijnsel, haha.

En vakantieplannen heb ik nog niet echt, alhoewel er verschillende mogelijkheden zijn. Ik ga wel, dat is zeker, maar waarheen en wanneer is nog een beetje vaag. Het liefst zou ik samen met Askim gaan, natuurlijk, maar ik weet niet of dat dit jaar nog gaat lukken, jullie kennen het probleem. Nou ja, als ik wat geboekt heb hoor jullie het als eerste, hoor.
Ik ga nu maar naar bed, is al een beetje laat, geloof ik. Kom gauw terug!!!
**
@ TRL, hele fijne, goede vakantie voor jullie, jij, je moeder en C. Geniet, en probeer het niet te moeilijk voor jezelf te maken, askim…
**
O ja, ik heb ook een foto geplaatst voor de wedstrijd, ik hoop dat ik het goed heb gedaan, Bloem??
XXXX OmaMar

mogguh…

ga mn mailbox maar es opruimen… heb geen onbeperkte limiet meer…

@ mar gezellig weer ff op de thee
@ TRL succes met pakken vandaag!! en gewoon genieten!

:turkey:Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi:TURKEY:

Crazymar: 3 juni Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Dank jullie allemaal voor de goede vakantie wensen,tranen komen tevoorschijn als ik het lees.Ik hoop dat er wat van me schouders gaat vallen,maar de herinneringen zullen er ook gaan komen.

Mar,nog geen echte plannen voor de vakantie,maar dat je weg gaat is wel zeker.Hoop voor je dat dat toch samen met je askim mag zijn.

Beps,alweer vroeg aan het werk,na een dagje camping.

C zometeen toch een ochtendje naar het kdv,kan ik de koffer inpakken en nog laatste dingetjes kopen.

Crazy,morgen weer naar Marmaris,hoop dat je je weer wat beter voelt wens je in ieder geval veel plezier.

Beps en hubbie en natuurlijk ook je ouders,heel veel plezier in Adr,maar twijfel er niet aan dat dat helemaal goed gaat komen.Met iedereen die er zal komen.

Fijne dag allemaal

Zo ik ook op het werk(bijna klaar!)
Nu snel afronden en naar huis, dan kan ik TRL nog een fijne reis wensen…

TRL, C en moeder

http://www.about-turkey.com/tourism/grafik/kusadasi.jpg

Heel veel plezier daar lieverd!!!
Maak er een topvakantie van…
:vak02: :kus::kus::kus: :vak02:

Goede morgen … het lijkt weer een mooie :zon02:nige dag te worden.

@Miere
Ook weer even langs geweest. Een fijn weekend gehad met askim en de (klein)kids.

@Bloem
Een volle box. Is weer ff wennen dat er grenzen aan zitten he?

@TRL
Koffer al klaar? Krijg je alles mee zonder al te veel overgewicht?