TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

Beps: oooh helemaal overheen gelezen… Nou ja in ieder geval een datum… en dus zoals iedereen al zegt een beetje er naar toe gaan leven!!! :kus:

@Beps: Het is ook niet niks zo’n operatie, je kijkt er toch tegenop. Dat vind ik het voordeel van belgie, je krijgt meteen een datum, vaak op korte termijn. Je weet meteen waar je aan toe bent en tegenop zien dat doe je toch, alleen is er geen onzekerheid

@ roanna werk ze… toch vind ik het raar van dat trillende oog, want het begint vaak 's ochtends al. dan heb ik net twee stappen gezet en dan begint het al te trillen…

@ beps ja lekker in de tuin. vanochtend was het hier grijs maar tis helemaal open getrokken… heerlijk weer weer…

@Cyn: Niet erg hoor, gebeurt mij zo vaak :hihi:… je moet ook zoveel lezen hier haha

@Toos: we konden al in april/mei…(met datum) maar dan konden we niet op vakantie! Dus toen doorgeschoven! Belgie is voor ons geen optie… Te ver rijden, als ik bij jullie zou wonen had ik dat zeker gedaan!!

@beps
De datum bekend, kunnen jullie er naar toe leven.

Ga vandaag maar eens niet naar het Paarltje… morgen nieuwe kansen(Geen zin)
Zo eens wat doen, en dan de tuin in haha

groot gelijk!

@beps
GENIETEN van het mooie weer.

ik wil ook wel in de zon :frowning: :crybaby:

http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/sorry.gif(NOT)

maakt mij niet uit… zon of niet… heb gewoon geen zin om te werken :frowning:

Haha zo kun je het ook zien ja :wink: Nou ja… vanaf vrijdag lekker lang weekend!!! (3 dagen :smiley: )

Cyn,jij mag ook bijna naar de zon.

Koffers zijn dicht,C zijn koffer 9 kilo,die van mij 23 :frowning:

Zie op schiphol.nl dat er 2 vluchten naar izmir zijn gecancelled,de onze gelukkig niet.Volgens mij die van transvertragia

Nee is de pegasus vlucht… :frowning:

Ja zag het ook.

ohoh… maar goed, TRL, jullie gaan!!
hoe laat ga je weg??

Beps,half 5 willen we wegrijden.
Ga nu C ophalen.

ok dan, kan hij nog even lekker slapen

JILLIE!!!
Hoe is het nu…???