Ttt 115

En na mijn vakantie gaan we samen aftellen hoor Bloem… EINDELIJK weer naar Gümbet… :wub: feels like home!!! Als je dan eenmaal de weg overgaat… en dan het kasteel van Bodrum ziet liggen… Dat voelt altijd zooo goed!! Weet alleen niet of de transferbus naar Turgut ook zo gaat… :frowning:

beppie : dan maken mijn ventje en ik er een gezellig weekendje Rotterdam van !!

@ cyn denk dat het erg raar zal voelen om niet linksaf te slaan daaro,…

dat denk ik ook ja… Niet links maar rechtdoor… Volgens mij hebben we dan echt het idee dat we verkeerd gaan :frowning: Maar we komen er evengoed wel!! :smiley:

@Cyn: anders gewoon met de metro terug naar Narai…(of de tuktuk haha)

@Kaylo: Groot gelijk gezellig!!!

En aftellen JAAAAAAAA nog **82 **dagen!!!

hahahah ik tel mee af hoor…maar eerst volgende week donderdag naar preston palace, ben er nog nooit geweest, vrijdag willen we dan naar Duitsland, wie weet er nog een leuk stekkie om te shoppen in duitsland in de buurt van almelo…en misschien nog een nachtje in de zimmer frei ofzo iets…heb er helemaal zin in. Al dat gesloof ect, het komt me de strot mijlenver uit…
En dan Portugal geen idee, laat het maar over me heenkomen…
en dan gumbet, ik ga dus wel linksaf he meiden…eerst de berg op, dan naar beneden dan rechtsaf en dan links als ik het me goed herinner.

Ik ben 4 jaar geleden voor het laatst in Bodrum geweest, moet dus even mijn geheugen opfrissen hoor.

Goedemorgen.

Wij dan nog 89 dagen. :vak02:

@Cynthia & Bloem: Vorig jaar lieten ze Gumbet “links” liggen, maar wie weet moeten ze nu wel eerst mensen daar afzetten en hebben jullie vast een voorproefje. En anders…ach… jullie weten de weg… pak ff het busje en je zit zo weer in Gumbet. Yehhhhhhhh !!!

@Viva: Geen idee waar je leuk zou kunnen winkelen in die streek. Zou je vanavond even aan Linda kunnen vragen, want die woont daar in de buurt.

Nou ik hou me aanbevolen voor tipjes om te winkelen in duitsland, daar ben ik even denken al 20 jaar niet meer geweest. O nee niet liegen, heb een tussenlanding gemaakt op Berlijn 4 jaar geleden, omdat het vliegtuig te vol zat, en hier op rotterdam de piloot niet wilde vertrekken omdat hij te weinig ruimte had om op te stijgen, dus werd het vliegtuig weer half leeggepompt en vertrokken we naar Antalya, met een tussenlanding op Berlijn om te tanken.

Roanna: nee ze gaan nooit via Gumbet… die hebben een eigen transfer bus :wink:

De eerste maal dat wij naar ADR gingen, vroegen we ons eigenlijk af waar we gingen terechtkomen. Een ganse tijd door godverlaten wegen, en we zagen het kasteel van Bodrum verder en verder verdwijnen. Was echt raar voor ons.

@Kaylo: Nou dat vond ik ook als je Turgutreis in komt. Ik dacht toen ook even… mijn hemel… zitten wij hier? Totdat je echt in het hotel zit, dan zie je pas het anders is, vooral dat wandelpad langs het strand. Heel mooi!!!

Ja hè ? We kijken er alvast weer naar uit !!
Ben maandag alvast begonnen met mijn PUVA-therapie tegen mijn zonne-allergie

Nog 85 dagen !!!

Naar het schijnt zijn er naast ADR nu ook 20 villa’s gezet met privé zwembad. Ook te huren, maar weet niet of dat privé is of ook van ADR. Ben zo benieuwd om al die veranderingen te zien. Vraag me af waar die juist staan.
Er verandert elk jaar wel iets … ten goede natuurlijk !!

Hahah… ik weet nog wel toen ik naar Isis in gumbet ging… Toen reden we door gumbet heen… en er ook weer uit… Snapte er niks van… Toen een megaaaa steile weg naar beneden en daar was het… Het hotel was mooi… maar de ligging waardeloos! Zijn denk ik 2x de steile weg opgelopen… de andere keren gingen we gewoon wachten tot er een auto omhoog ging… ff liften :wink: hahaha

De eerste keer dat wij naar Bodrum gingen, kwamen we bij het hotel dat lag in Torba ora holydag village, een geweldig hotel, met allemaal kleine bungalowtjes, maar naar de hoofdweg toe, daar waar de dolmus stopte daar moest je ook zo vreselijk klimmen, echt krampkuiten kreeg je er van.

Mogge dames,
Nou de problemen met internet zijn gelukkig nu opgelost dus ben er weer:p

Niemand die een gokje wil wagen op de foto ?

Kaylo : wij zijn niet van die gokkers hier:hihi:

hahaha heerlijk al die verhalen…
de eerste keer zat ik 30 minuten dolmussen buiten bodrum
hahahaha

dacht ook wel dat ADR/ Turgutreis een eigen bussie heeft…
t zal raar zijn maar des te leuker… nieuwe ervaringen…

owh ja, @ cyn hebbie de 18e juni wat te doen? 50jarige verjaardag van een kennis in de bar van Leo (ja behalve een boot heeft ie nu ook een bar)