mogguh
poehee… zucht ik zit nog echt zoooo vol, niet normaal!! hahaha
tis al lekker licht buiten, dacht dat het al later was. lekker weer werken dus. hier schijnt het zonnetje vollop!!
mogguh
poehee… zucht ik zit nog echt zoooo vol, niet normaal!! hahaha
tis al lekker licht buiten, dacht dat het al later was. lekker weer werken dus. hier schijnt het zonnetje vollop!!
Goedemorgen all,ik niet zo veel geslapen, denk nog geen 2 uurtjes bij elkaar dus blijf maar ff beetje lammen op de bank hihi
Iedereen een fijne dag:dag:
goedemorgen meiden…
Leuk om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad, ik naar zo’n vreselijke verjaardag, maar ja kan niet overslaan he…de volgende keer ben ik er zeker weer bij.
Bloemmie toch als verrassing in het restaurant…hihihii…we geloven jullie nooit meer hoor, met al die verassingen.
Ik weer op kantoor…en zo’n vreselijke pijn in mijn schouder ik wordt er niet goed van…
Zo langzaam is iedereen het volle gevoel van gisteren weer te boven gekomen…
(al hoef ik geen ontbijt hahahaha)
Nog even en de week is al weer voorbij pfffff
@Viva: misschien luisteren naar je eigen lijf(en naar de raad, die je ons ook zou geven…) de huisarts even bellen en een afspraakje maken??? En je moet er gewoon weer bij zijn…(ook voor mij was Bloemmie een soort van verrassing…wist het pas zaterdagavond!)
ik wist het zelf ook pas zaterdagavond, aangezien ik van plan was naar het schaatsen te gaan kijken maar dat viel zo tegen vanwege het slechte licht, dat ik dacht: dan heb ik wel wat beters te doen.
en lieve mensen he!! :eek: wat een heerlijk weer is het hier!! mag ik buiten gaan spelen???
goeiemorgen iedereen !
Terug een nieuwe werkweek, hier schitterend weer ! Is wel koud, maar zonnetje schijnt. Deze nacht goed gesneeuwd.
Even bijlezen op een vlugje. Hoop dat jullie gisteren een leuke dag hebben gehad ?
bloem van mij mag je buiten spelen hoor maar op de stoep blijven…
ik ga de dokter bellen hoor voor mijn schouder.
@Viva: :kus: hihi!!!
@Bloemmie: hier ook al zo een zonnetje, maar toen ik met mijn zonnetje buitenliep…toen was het veeeeel kouder dan ik hoopte,…toch maar capputje en de kachel!
Goedemorgen.
Ik ook goed geslapen, maar werd vanmorgen wakker met een bloedneus. Was ik ook weer lekker mee, maargoed dat is al over.
Ben zelfs aan gedoucht en aangekleed. Ja, ja. ![]()
@Raak: Hoezo maar 2 uurtjes geslapen? Kon je ze niet vatten, of kwam het er gewoon niet van? Nu nog op de bank aan het hangen, of inmiddels al op het werk?
@Bloem: Hier zo af en toe een zonnetje, maar koude wind hoor, dus doe je jasje wel goed dicht met buiten spelen. :unibrow:
@Viva: He meid, wat ververlend weer. Doen hoor… wel ff naar de dokter gaan.
@Kaylo: Zon en sneeuw daar bij jou? Brrr… moet er toch niet meer aan denken.
@Beps: Ik meende al zoiets gehoord te hebben gisteravond over jou concert. Niet dat IK het gehoord hebt, maar hoorde TRL tegen je zeggen, wie de huur niet betaald, moet eruit!!! :unibrow: Lucht ook altijd wel op he!
Nou, iedereen weer een fijne dag.
Zo te lezen hebben jullie het best weer leuk gehad.
Wat stond er op het menu ?
Goede morgen allemaal … het is weer maandag. En schijnt bij jullie allemaal de zon, hier laat hij het weer lekker afweten. Maar de dag is nog niet om en het kan zo maar veranderen.
@Beps
Zwemmen met de kids en geen zin in ontbijt. Ik ook nog niet maar er moet toch een keer wat in he.
@TRL
En al kon je door slapen vannacht toch een paar keer wakker geweest.
@Bloem
En … waar staat je auto geparkeerd vandaag?
@Raak
Slecht geslapen vannacht. Hoe komt het? Vandaag maar rustig aan als je daar de kans voor hebt.
@Viva
Last van je schouder, goed dat je de dokter gaat bellen.
@Kaylo
Heb jij ook een leuke dag gehad gisteren?
Bevalling op komst, maar ik zal zo meteen weer tijdje moeten uitloggen. Verdorie !!!
Marion : gisteren niet echt leuke dag gehad. Ventje moest werken en heb me verveeld
@Marion: :dag:
@Kaylo: Er was van alles wat. Werd in schaaltjes op tafel gezet. Voor ieder wat wils.
Zo, ik ga koffie maken voor kokkie en mij. ![]()
@Roanna
Gelukkig … ik was dus niet de enige gisteravond, ik leek de fanfare wel.
Wakker geworden met een bloedneus, wat vervelend. Kan ooit zo lang duren voordat het stopt he?
@Kaylo
He toch … dan was je toch ‘even’ naar Utrecht gekomen!!
En ja hoor, we zijn aan het bevallen, of het is inmiddels al gebeurd. En dat zonder ook maar 1 pufje. Gaat ons steeds gemakkelijker af he?
@Roanna
Nee je kan nu geen koffie gaan drinken, we zijn NU aan het bevallen.
Wie opent het nieuw deel. Kaylo misschien? Komt niet zo vaak voor dat je er bij bent.