Hier ondertussen ook een heerlijk zonnetje ben nog niet buiten geweest,dus geen idee of het koud is.
Roanna,wil je de eerste zijn???
Toos,Viva,Mk en Bloem,jullie ook veel plezier vandaag
Hier ondertussen ook een heerlijk zonnetje ben nog niet buiten geweest,dus geen idee of het koud is.
Roanna,wil je de eerste zijn???
Toos,Viva,Mk en Bloem,jullie ook veel plezier vandaag
@Raak
Je hebt wilde plannen voor vanmiddag … ik geloof dat ik mijn haar ook maar eens los ga gooien dan :unibrow:
@Mk
Jammer, jij bent er ook niet bij vandaag. Hopelijk de volgende keer weer!! In ieder geval een fijne zondag voor jullie.
@Roanna
Zit er al helemaal klaar voor, of is inmiddels al onderweg. Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn he ![]()
@Beps
Ook al :zon: bij jullie? Hier alleen maar een donkere lucht. Maar dat is niet erg, die laten we lekker hier, ik ben straks toch weg.
Ben al ‘op sjiek’ voor mn dinnetjes…(jaaa zo lekker !!!)
En zo de oorlogskleuren erop, cdtje gebrand…
nog ffies… en dan weg(uurtje of zo…) ik kom met de auto tenslotte(met parkeerplek haha)
@TRL
:dag: ben je er ook al klaar voor?
@Beps
Parkeer jij ook altijd onder HC?
@Marion: Of ik er klaar voor zit? Zit nog in mijn doll.
Maargoed, ik ben best snel met sommigen dingen dus… komt goed. ![]()
Oh, hier nog steeds de :zon02: Make’s me happy.
Ik parkeer die van mij op perron 8. :dope:
Marion,nee ben er nog niet klaar voor,C straks nog fruithapje geven en dan naar me ouders brengen,hoop dat ik de trein van 13.57 uur kan pakken anders wordt het de trein van 14.10 en dan ben ik er om 14.37,maar sms wel iemand als ik in de trein zit.
Dan gaan wij er lekker onder staan ![]()
@TRL
Je hebt de tijd ook nog. Al valt het vaak tegen met die kleintjes. Het was hier tenminste regelmatig iets. Was de fles anders in een mum van tijd leeg, dan werd er geteut. Of hij spuugde de hele boel onder en kon je weer aan het verschonen. Jeetje … was echt een tropentijd als ik er nu aan terug denk.
Nou, ik ben er klaar voor. Even nog een broodje eten en dan over een klein uurtje zit ik in de trein.:vak01:
Bloem: Jij ook nog heel veel plezier bij het schaatsen op tv, of ehhh… :biggrin: :biggrin:
Iedereen een goede reis en voor de thuisblijvers… ook een fijne dag nog en Toos…werkse :slywink:
mogguh ladies.
het is hier prachtig weer en ik ga weer eens ff de hondjes van paps en mams uitlaten… wordt zo’n beetje vaste prik, maar goed… geen probleem met dit weer. ga denk ik ff een flink eind wandelen… eens kijken waar ik uitkom
allemaal veel plezier vandaag! niet te veel eten en tot vanaaf :dag:
Denk jij hetzelfde als ik? Ik sta er echt niet van te kijken als Bloem straks gewoon weer in het restaurant zit hoor ![]()
@Bloem
En zo niet … veel plezier bij het schaatsen!!
Marion,hahaha daar dacht ik ook al aan
Ik is weer thuis,en wil jullie allemaal bedanken voor de hele gezellige middag en avond,weer voor herhaling vatbaar
Ook ikke weer thuis, een heerlijke middag gehad met al mn dinnetjes en mn GROTE DIN!!!
Meiden het was weer heerlijk…
Goed te horen dat jullie het weer gezellig hebben gehad!
En hoe was het restaurant?
Mk,ik vond het restaurant wel goed,van buiten zag het er niet zo leuk uit,maar van binnen wel.
Hallo Dames, ik ben er ook weer. Bloem heeft mij keurig thuis afgezet en is nu op huis aan. Was zeker en heeel geslaagde dag weer:thumbsup:
MK : was niet druk vandaag he, restaurant was zeker qua eten een goede keuze en bediening ook vriendelijk. Ze hadden een mooie tafel voor ons allemaal geregeld
Het was er zeker erg goed!!! Wel wat traditionele gerechten(dus niet echt de grilspiesen ed…) maar ik heb dus gewoon veel te veel gegeten…
En lekker rustig ontspannen ed…