Zo ik bijna klaar… dus…we gaan zo naar huis
Niets gedaan, en dan zien we verder…
Zo ik bijna klaar… dus…we gaan zo naar huis
Niets gedaan, en dan zien we verder…
Bloem: Turkije?? Ga ik naar Turkije dan? hihihi… Heb er zoveeeeeeeel zin in!!! Maar eerst Thailand… En daar heb ik op dit moment zelfs nog meer zin in!!! ![]()
Ohhh nog 4 weekjes ![]()
@ roanna ja je moet wat met dit weer he? duurt alleen allemaal nog zo lang… ![]()
Cyn,heb je je ex askim al verteld dat je gaat?
wordt tijd dat de zon weer flink gaat schijnen
TRL: nee… en dat was ik eigenlijk ook niet van plan…
Zolang hij niks weet kan hij ook geen valse hoop krijgen… Mocht ik hem tegenkomen, tsja dan is dat maar zo… maar ik vertel niet dat ik ga… Heb mijn vriendin ook gevraagd om niks tegen haar Askim te zeggen… zodat hij ook ze mond niet voorbij kan praten ![]()
Heeft hij nog steeds hoop dan? En als ze eenmaal weten dat je er bent zal de tamtam wel snel gaan.
TRL: ja meneer heeft een bord voor zijn kop… Helaas… en de tamtam zal inderdaad wel gaan… nou ja so be it… We zien het allemaal wel… Zit tenslotte toch niet in Gumbet ![]()
Dat scheelt misschien,maar je zal daar vast wel eens uitgaan toch…In ieder geval een lekker vooruitzicht,voor jullie allemaal
Ja daarom ![]()
Oooohhhh wij krijgen net zo’n enorm super coole studiereis binnen!!! Noorwegen met sneeuwscootersafari, en huskysafari… WOWOWWOWOWOWOWOW!!! Echt gaaf!!!
inschrijven Cyn.
hahaha nee… denk het niet… Is al 12 maart vertrek… en terug op 15… is allemaal zo kort dag enzo…
ahum… ik offer me wel op om in jouw plaats te gaan…!!
moet je daar nou eigenlijk ook vakantiedagen voor inwisselen…?
ik was trouwens wel van plan om een (paar??) keer uit te gaan
her en der… ![]()
heb nog niemand daaro verteld dat ik ga/ kom… en shoppppuhhhh!! jajjjjaaaaaaaa
Bloem,is dus een verrassing voor al je vrienden als ze je ineens zien lopen
nee, ik ga 1 iemand wel vertellen dat ik kom, maar heb het nog niet gedaan…
als ik dat nu doe, krijg ik elke week de vraag wanneer ik nou kom…
1 juni aangeven dat ik over 2 weken op de stoep sta, lijkt me meer dan genoeg, en voor de rest… die zien me vanzelf wel ![]()
@Cyn: Ik schreef me gewoon in!!! Als het lukt lukt het… en dan heb je nog 2 wkn voor je naar Thaipoppenland gaat…
ikke thuis, dus…
Pfff niets gedaan vandaag en toch doodmoe…:retard:
Goeieavond,
Kom heel even langs tussen alle drukte door. Ik heb wel meegelezen, maar er blijft gewoon niks hangen. Maar… ik wil jullie ook namens hub en de meiden bedanken voor alle lieve berichten en smsjes.:kus:
@Mk: Bedankt voor je kaart:kus:
@Toos: Graag gedaan hoor. Een steuntje kunnen jullie best nu even gebruiken. Kaartje komt dan nog, want had 'm gister wel gepost, maar doet er zeker nu langer over als met die foto’s.
Wanneer wordt ze begraven of gecremeerd?
En hoe is het met jou Toos? Trek je het allemaal nog een bietje?
Nou dikke :kus: hoor . Ook voor je hubs en kids.
@Toos: Lieverd dat is het minste wat een ieder kan doen(en ik heb geen adres of tel nr…meer) Heel heel veel sterkte voor de komende week!!! :kus:
Toos sterkte…
Zo ikke bankhangen…ben nog druk, moet hubs zijn haar nog knippen…meld me weer.