Bloem,hoe lang wil je nu gaan dan ?
@ roanna, owh ik dacht meer dat ie vanwege zn gezondheid in de rats zat of het uberhaupt wel kon, daarom zei ik: najaar is nog ver weg, kan veel veranderen
@ TRL 16 t/m 21 februari ofzo
de 17e, 18e en 20e kaartjes gevraagds…
@Bloem: Nee, dat is het dus niet. Normaal gaan zij ook altijd in de bouwvakvakantie met de auto naar Spanje, maar aan auto rijden zal hij waarschijnlijk nooit meer toe komen, dus wil hij in ieder geval in het najaar graag met ons mee, omdat het toch wel wat gezelliger is met meerderen te gaan.
Ik hoop ook dat het jou gaat lukken voor volgend jaar! :slywink:
Bloem,zal voor je duimen.Dat is niet lang,zo ver weg zal je dan niet langer gaan het is niet iets waar je snel weer heen zou gaan.
uhm… nou… :redface: misschien in november naar calgary…
zie nu dat ik beter ook voor de 21e kaartje had kunnen vragen…
22e is een rustdag dus dan vlieg ik naar huis
heb nu hostel geboekt, als ik die kaartjes krijg hoef ik alleen nog een ticket… zo niet, kan ik de hostelboeking annuleren…
whihee spannend!!
Ohhhhhhhhhhh pfffffff bloemmieeee is spannennndddddd
@Roanna
Ja hoor, je bent ruim op tijd. Je had al last van weeen zeker?
Wat sneu voor je zwager. Heeft het laseren wel geholpen?
@TRL
Was je nog naar je broer geweest of toch maar thuis gebleven?
Al was de wedstrijd niet zo best ze hebben in ieder geval weer gewonnen vandaag.
@Bloem
De keuze is gemaakt, wat is het geworden? Ga je voor de gezelligheid?
ja smack bang in the centre… volgens de website van vancouver2010 hebben ze in november een hypermodern metro netwerk liggen, de trein stopt naast de oval en de medaille ceremony is in het centrum… bovendien heb ik natuurlijk tijd zat om van het centrum naar de oval te komen, tis gelukkig niet om 9 uur 's ochtends…
pfff… begin nu toch wel heeeeel heeeeel hard te hopen dat ik erbij kan zijn…
@Marion: Het laseren is alleen maar gedaan om bloedinkjes achter het oog te stoppen. Vorige week is hij aan zijn (tussen haakjes) goeie oog geopereerd en daar heeft hij weer complicaties bij gekrgen en nu gaan ze weer verder met laseren.
Nou, heb zeker al hevige weeen.
:eek:
@Bloem: Dat is dat al mooi geregeld. Nu de rest nog!
ja dat ticket gaat nog lastig worden omdat ik natuurlijk precies op die data wil vliegen…
owh en minor detail… moet ook nog vrij krijgen… hahaha
maar goed, misschien krijg ik wel helemaal geen kaartjes of alleen voor de dames 1000m ofzo… hahaha (en niet voor de heren 1.000m en 1.500m)
@Roanna
Zit je zwager ook niet mee zeg … is zo zielig dan he?
Zijn ze nog te houden die weeen? Moeten we de verloskundige al gaan bellen of doen we het gewoon weer zonder?
@Bloem
Waarom zou je geen vrij krijgen. Kan je al vragen als je kaartjes hebt toch? Kunnen ze niet zeggen dat je er niet op tijd bij bent.
nee inderdaad, hoor t uiterlijk 31 maart…
tegen die tijd ook maar gewoon een vliegticket zoeken en vrij vragen…
weet niet wanneer de carnaval is, maar wil sowieso die 3 weken eigenlijk wel vrij zijn, of halve dagen werken ivm het tijdsverschil ofzo… nog ff kijken
Hello meiden, ik kom ook nog even aanwaaien, dacht dat jullie al bevallen waren maar ik ben nog op tijd.
beps uitslag op je gezicht, nou lekker dan
Bloemmie kaartjes voor Vancouver, en dan ook al een hostel geboekt, ik ga voor je duimen.
Voor de rest ben ik het kwijt, gisteravond veel te laat naar bed gegaan dus helemaal brak de hele dag…ben niet vooruit te branden…
@Marion: We doen het zoals gewoonlijk weer zonder. :lol:
@Bloem: Best nog een hoop geregel he? Juist omdat je alles wel een bietje op elkaar wilt afstemmen. Maar jou kennende… gaat je wel weer lukken. :arrow:
Maar het was gisteravond wel gezellig, hebben een potje zitten klaverjassen…dat was heel lang geleden…dus nu weer helemaal de smaak te pakken.
Zo ik weer verder bankhangen, ik meld me morgen weer, moet deze week 1 dag werken,dus daar is wel door te komen nietwaar…
@Viva: :dag: Ben het zeker kwijt, maar waar was je geweest dan gisteravond?
@ viva klinkt gezellig en de zondag is toch lekker om te relaxen…?
@ roanna, ben ik ook niet bang voor, als ik maar eenmaal accoord heb voor die kaartjes komt de rest vanzelf…
Bloemmie: Carnaval 2010: 13 t/m 16 februari
Meiden, ongelovelijk, ikke is DOODMOE!!!
En dus…Ik ga naar bedje. Boven eens kijken naar de tv, en eens zappen of er nog ergens uitverkoopmarkt is…(
)
Morgen en overmorgen overdag werken, dus meld me wel als ik va 8 uur weer op t werk ben
:slapen: lekker weer