@TRL
Is idd een lastige tijd. Voordat je C opgehaald hebt en weer thuis bent is er al een stuk van de avond voorbij.
Ik ga ook niet naar de optocht. J heeft er geen zin in en ik zit er ook niet op te wachten. Straks misschien even een bakkie doen bij N, het gaat niet zo goed met haar moeder, er zitten vermoedelijk zenuwen knel in haar rug en ze kan niet meer alleen lopen. N kan daarom niet van huis en ze had graag dat ik even kwam.
Verder ga ik hier maar eens opruiming houden, er ligt nog een hele papierhandel die uitgezocht moet worden. Wat moet er met mij mee en wat niet. Kan maar gebeurt zijn voordat ik meer ga werken. Ook een heleboel filmpjes en (computer)spelletjes van J en voor veel is hij inmiddels te groot dus misschien zijn er nog neefjes of nichtjes die er blij mee zijn. En anders maar naar de kringloopwinkel of rommelmarkt.
Marion,klinkt niet best voor de moeder van N,kunnen ze er nog wat aan doen?Is voor N ook niet makkelijk en hoe moet dat dan straks met de vakantie?
Ja uitzoeken kun je maar beter gehad hebben,dan dat straks alles in 1 keer komt.
En als ik naar me cluppie zou willen,zou me mams hier komen oppassen dus dat is geen probleem ze heeft ook niet zoveel zin om te gaan.
Wat een rust hier… pfffffff!!!
ikke ook niet veel te doen…nog ffies en dan naar huis(nog een uurtje)
@TRL
Nog even afwachten, dinsdag moet ze naar de pijnpoli. Dan gaan ze kijken of ze de zenuwen kunnen blokkeren. Omdat er al een heleboel wervels vast gezet zijn weten ze niet of ze er bij kunnen. Hopen maar van wel want anders is de rolstoel deze keer echt onvermijdelijk ben ik bang.
En met de vakantie? Tja, zoals ze nu is kan ze niet thuis blijven, er zal dan een TOP-kamer geregeld moeten worden. Moeilijk allemaal en een hele zorg voor N, ze staat er toch maar in haar uppie voor.
@ marion ppfpff wat een verantwoording voor N.
heb je al wat gevonden? wanneer gaan jullie evt. verhuizen?
ikke lekker film gekeken, knight tale, was ik al een tijdje van plan maar kwam er niet van…
zal idd maar eens op zoek gaan naar een hostel…
@Bloem
Weet nog niet wanneer we gaan verhuizen, blijft nog afwachten hoe alles gaat lopen.
Pff wat een ellende overal…
Arme N…
Ikke een rare uitslag op mn gezicht…eens ff kijken of het weggaat, en anders naar de arts… :retard: heb ikke weer…
@Beps
Ja, het is wel raak overal de laatste tijd he? Word je niet vrolijker van.
Uitslag :retard:, raar zo opeens, heb je andere creme of zo gebruikt?
@Marion: Nee niet dat ik weet. Ben naar de hhb geweest en gister begon het… verder niets raars gedaan eigenlijk. Nee niets… jeukt ook niet, maar is irritant
heeft misschien iemand stiekumpjes een spray rondgespoten ofzo…?
weird…
owh ja, ik ging een hostel boeken he??
door al dat gekook bijna vergeten
Weet je toch ooit niet, kan van alles zijn. Een ander waspoeder of hebben ze iets veranderd. Iets gegeten waar je niet of opeens niet tegen kan. Gelukkig jeukt het niet maar leuk is anders, vooral omdat het ook nog in je gezicht is.
@Bloem
Schiet eens vlug op dan, zo meteen heb je kaartjes en geen slaapplek ![]()
He wat zie ik daar opeens :retard:
We zitten niet zo heel ver meer van een bevalling af. Er zou zo maar een clowntje geboren kunnen worden vandaag ![]()
Navond.
Oh, dan ben ik nog op tijd dus? :king:
@Beps: Hmmmm… vreemd hoor. Zomaar ineens uitslag en niet wetend waarvan. Kokkie heeft momenteel een of ander soort bultje (lijkt op muggenbult) op zijn wang, die dus wel behoorlijk jeukt. De hele week al. Hij gaat er van de week even mee naar de HA, omdat hij het ook zwaar irri vind.
@Marion: Oh, is toch ook wat voor N. dan weer he!!! Het houd ook bij haar maar niet op.
@Bloem: En wat voor lekkers heb je gekookt? Ook nog druk aan kijken voor hostelletje dus. Leuk werk!
@TRL: Goed weer van je cluppie he!!! :dag:
Was vanmiddag nog even bij mijn zwager die pas geopereerd is aan zijn ogen en vroeg me weer, of we toch wel in het najaar nog net hun op vakantie gaan. Oh, ik vond hem zo zielig eruit zien nu. Maargoed, ik zei, knap eerst maar ff goed op, dan gaan wij in het najaar op vakantie.
Beps,uitslag,gelukkig jeukt het niet,maar fraai is anders.
Marion,afwachten dus voor N en haar moeder wat het precies is en wat ze kunnen doen.Wens haar maar sterkte.
Roanna,ja cluppie weer gewonnen maar best was het niet wat ik gezien heb,maar 3 punten zijn binnen had anders kunnen zijn.
Bloem,je hostel al geboekt?
@ roanna, najaar is nog lang weg!!
nee nog niet geboekt. heb wel een hostel gevonden maar dat is echt in downtown vancouver en daar moet ik niet echt zijn…
wel gezellig, maar ben je zeker 1,5 uur onderweg heen en terug elke dag… wel betaalbaar (17 euro’s) en het is maar 1 wedstrijd per dag die rond 13h/ 14h begint…
zit ook te kijken naar een B&B in richmond (naast de oval… lopend 3 minuutjes) maar ja, duurder en dus niet zo gezellig buiten t schaatsen om… :S (en verder van t HollandHouse :p) hahaha nou ja, eerst maar zien of ik de kaartjes krijg, dan kan altijd nog kijken wat ik ga doen…
Ohhh als het toch eens mocht lukken Bloemmie!!!
Ik gun het je zooooo!!!
jahhaa… ach…vraag me nu af waarom ik niet 3 weken zou gaan, maar ik weet dan dat het me echt een fortuin kost… nee deze 3 wedstrijden zijn genoeg…
heb trouwens heel de avond staan koken, pannekoekenbeslag, chicken madras, chicken tandoori… hoef ik heel de week alleen nog maar in de magnetron te doen en klaaarrrr
@Bloem: Dat weet ik, dat het nog lang weg is, maar dan kan die z’n eigen toch even ergens op verheugen en dan erbij… waar we heen willen , moet je toch echt wel op tijd voor bij zijn. :vak02: Heb dat zelf ervaren vorig jaar!
owh laat maar… de medaille ceremony is in t centrum…
decided!!