TTT 112 omdat niemand durft haha

Ik heb in de thuiszorg gewerkt, en heb gelukkig een soort van knopje…en die heb ik omgezet. Was niet makkelijk,en we hebben thuis gezeten van: oh als dit maar goed gaat… Jij lost nu het ‘te kort aan zorg’ op… en daar hoopt de regering ook op!!!

Ik heb een whiplash, straks wordt hubbie geopereerd. Hubbie doet ALLE zware dingen in huis…en die kan hij straks niet meer…
Met mijn huisdieren is om de dag stofzuigen, nou oke 2 keer per week, echt nodig…(kan ik niet) en het toillet en de douche en dweilen mag toch ook min 1 keer per week…(kan ik ook niet…) We krijgen geen huishoudelijke hulp, want we hebben geen kleine kinderen en ik kan die mantelzorg toch leveren…(of iemand anders in de buurt…hebben we alleen niet haha)

En waar komt dit uit voort: Ach we doen het zelf wel hebben we geen hulp voor (nodig)…
Dus daar speelt de regering weer op in(en geef ze eens ongelijk)…

Lieverd denk aan jezelf… Das alles…:kus:
(doe ik ook, dus ik heb iemand gevonden voor die 6-8 wkn om hier te komen schoonmaken…maar toch…)

Kids weer weg,nu zo collega ff op visite en vanmiddag vriendin uit friesland,was vrij vandaag en smste vanmorgen of ze bakkie kon komen doen,kan altijd hahaha

Oh Gezellig TRL…

Beps het is eigenlijk te gek voor woorden, ja ik weet het het draait over mijn rug…en af en toe grijp het je naar de strot…en de ene keer is het beter te behappen dan de andere keer.
Lief van jullie dat jullie het toch voor elkaar krijgen om hier mijn hele beslommeringen neer te kunnen knallen en dan allemaal een woordje van troost, een terechtwijzing of wat dan ook melden…hier kan ik weer mee vooruit.

Een dikke kus voor jullie allemaal.

zo ik nu naar huis, krijg de mensen van de woningbouw om mijn schakelaar in de douche (jullie weten wel van de ontplofte lamp) te komen maken…

Ik meld me weer…

Iedereen nog een fijne middag…

Viva: :dag: :kus:

Viva: Mooi dat ze komen voor de badkamer… Dikke kus meis… En ja we zijn er voor elkaar tenslotte…het lukt jou weer bij een ander :wink:

@Viva: Kun je niks met particuliere thuiszorg? Dan moet je in plaats van reguliere thuiszorg gaan werken met een persoons gebonden budget. Misschien dat daar een stukje oplossing ligt
@Trl: Gezellige middag
@Beps: Zal straks ook een probleem worden als ook hub in de lappenmand zit

Persoons gebonden budget, ik weet dat dat kan, maar mijn vader is mensenschuw he…ben al blij dat hij dit toestaat (ik kon dit toen doen omdat mijn moeder toen net was overleden en hij zelf in het ziekenhuis belande), weer een vreemde in huis halen is voor hem helemaal geen optie. Ik ben al blij dat hij goed door een deur kan met de hulp die hij nu heeft, alleen heb ik het idee dat hij meer met haar zit te babbelen als dat zij wat doet. Kijk had ik nou een nichtje ofzo die niet werkte dan had ik dat kunnen doen, alle familie van mijn vader woont in gelderland en van hubs zijn kan werkt iedereen hele dagen ik weet dat het gewoon heel lastig is. Misschien moet ik het maar zo doen zoals Beps al zei, maar ik vind dat gewoon nog heel erg moeilijk. Ik beperk mezelf ook al om niet meer dan 1x per week er naar toe te gaan, want als ik vaker ga blijf ik aan de gang daar. Kortom het is een moeilijk geval mijn vader, en de ene keer is hij beter te spreken als de andere keer, als ik er ben en hij is gezellig dan is het ook niet zo’n punt, maar als ik er ben en hij is zo tegendraads, moeilijk en onredelijk, dan heb ik de keer erop als ik weer ga echt lood in mijn schoenen.
Het komt ook omdat ik natuurlijk het alleen moet doen, kijk kan je elkaar afwisselen, of het verdelen dan is het allemaal nog wel te overzien.

Beps kun je niet voor kort hulp inhuren bij de zorgverlener…of de puber lief aankijken…en verwennen met iets van geld/kadootjes.

en toen zat ik weer te wachten op de mensen van de bouw…en op mijn pakketje van wolkamp…

zo schakelaar vervangen in de douche…fluitje van een cent…binnen 5 minuten weer vertrokken…helemaal verbrand van binnen…lekker dan.

Viva: dat is snel!!! :dag:

Lieverd: Als je binnenkomt, en hij doet zo: Toedeledoki Paps…volgende week weer, of als je je gedragen kunt…Niet tegen mij
EN DAN OOK GAAN!!!(werkte bij mijn schoonvader het beste…ook alzheimer he!)

Zo meiden ikke is weer klaar met mn klusjes van vandaag…
Dus… Zo naar de sportschool hoop ik als hubbie op tijd is…

@Beps
Jij straks … ik heb het er net op zitten. Je kan meteen merken dat het warmer is buiten, heb me toch een partij moeten zweten. Maar zijn we daar ook weer vanaf toch :wink:

Viva: poeh dat klinkt echt net alsof je het over mijn oma hebt… Die heeft ook mega stemmingswisselingen… De ene keer aardig de andere keer zegt ze op alles… Je kan maar beter dood/kapot zijn… Is niet makkelijk!!

Zo ik me net ingeschreven… voor studiereis… En jullie raden nooit waarheen :smiley:

Beps… sttttt!!! jij weet het al :wink:

Ga je naar Turkije misschien?

neee… :smiley:

Thailand?
Moskou?
Trinidad?
Belgie?

De wereld is groot he :smiley:

4x nee :wink: