TTT 112 omdat niemand durft haha

heb de link bekeken, helaas ik bezit geen foto’s van turkije in de winter…

Marion jij vast wel…

@Toos
Moeilijk gesprek, afwachten hoe ze het gaat doen de komende tijd. Of en hoeveel neurologische schade ze heeft opgelopen. Maar nu vooral of ze zonder de beademing zal kunnen. Blijven spannende tijden voor jullie :kus:

@Bloem
De canadees niet in Heerenveen, jammer!!! En wij gaan duimen dat vriendin mee gaat met je.
Goedkoper? YES!!! Ben helemaal happy, scheelt me 140 euro, nu zijn we voor 450 euro op en neer met zijn tweetjes. Dat is wel de moeite van het wachten waard he?

@TRL
Jij gaat ook in het lijst komen hoor … komt allemaal goed :kus:!!!
Paps en mams gaan het oplossen voor je, is idd wel zwaar voor ze. Maar het is maar voor tijdelijk he. Misschien komt je chef nog met een oplossing.

@Viva
Een echte baaldag voor jou vandaag. Vreselijk verhaal van die jongen, krijg er ook de rillingen van.

@Viva
Heb wel foto’s met de sneeuw maar sta er zelf ook op en dat vind ik toch niet zo prettig. Zal vanavond eens even kijken of er een mooie tussen zit.

Goedenmiddag.

Ze is er weer. :nod:

Had vanmorgen koffievisite en daarnet ff schapjes wezen doen vanuit het werk. Toen een tijdje met de zorgverzekeraar aan de telefoon gezeten, om duidelijkheid te krijgen over de eerste rekening ( eigen risico) € 79 voor diabetes matriaal. Schrok me eigen kapot, maar je schijnt dus eerst je eigen risico te moeten aanspreken, voordat alles weer vergoed wordt. Wordt er niet goed van van al die veranderingen steeds. :thumbsdown:

@Marion: Gaaaaaffff!!! Jullie gaan weg! Tickets geboekt, dus het feest kan weer beginnen. :thumbsup:

@Toos: Inderdaad, nog steeds niets nieuws en weer en weer afwachten. Pffff… schiet ook niets op zo he!!! Maarja, je ziet het, ze doen al het mogelijk om haar te redden, alleen de vraag… is het nog nodig, hoe komt ze hieruit en dergelijke? Sterkte allen daar weer!!!

@Viva: Alweer druk doende geweest en dan ook nog zulke trieste verhalen gelezen. Bah!!! Naar hoor!

@Bloem: Heb al wel even gekeken op de site, maar helaas… kan je ook niet verder helpen. Ik heb ook geen winterse foto’s van Turkije. :hihi: Wel van mijn tuin, maar telt nie!!!

@Cynthia: Mooie fiets zeg!!! Zo iets heb ik ook nog in de schuur staan en fiets er inderdaad ook zelfs nog weleens op. Nee, nie zo ver hoor. Dat doen we van de zomer weer, maar nu zo even hier in de buurt naar het WC ofzo, dan pak ik 'm nog regelmatig.

@TRL: Hopenlijk heeft je baas een oplossing voor de oppasproblemen. Nou, ik zeg ook heel eerlijk, dat ik er ook niet aan moeten denken om 4 dagen in de week op baby’s zou moeten passen. Heb het ook nooit gedaan, dan alleen van de creche halen als mijn docher en haar (exman) niet op tijd thuis konden zijn, of weekendje hier logeren. Dat is leuk!!!

@Beps: Zo weer naar het werk en doet het altijd op de ligfiets. Ha, ha.

Zo, dadelijk maar weer eens de tafel ff dekken.

ja kijk maar even rustig… tis denk ik een leuke wedstrijd met elke maand een ander thema

zo roanna… had je een helder momentje? wat een update zeg!! haahha

@Bloem: Ik denk het!!! :unibrow:

was t een beetje te doen vandaag …? of had je het weer k-k-kkouuudd

Hadden het allen weer koud, maar er wordt volgens zeggen aan gewerkt, dat we blouses krijgen met ook lange mouwen. Maarja, die zullen we wel krijgen, als de mussen dood van het dak vallen. :lol:

Ik ben nu dus snipverkouden met nog andere collega’s en weer andere collega heeft oorpijn. Nou, lekker dus! :hihi:

Roanna, is idd veel 4 dagen,maar me mams wil het wel proberen,ik vind het zelf ook veel voor haar vooral nu ze ook met haar gezondheid aan het tobben is diabetes 2 en misschien atrose,dus…Morgen naar Ex schoonzus misschien kan ik C ook een dagje daar brengen dan,alleen woont ze niet in Ede en een vriendin heeft ook al aangeboden.Zal dus best wel goed komen.

Bloem,heb een foto gevonden ff kijken of ik hem kan plaatsen.

Marion,koopje zeg die tickets.

@TRL: Komt zeker vast wel goed hoor! :wink:

@ roanna niet lekker om t koud te hebben op t werk
na het vliegen heb ik ook giga oorpijn, aangezien ik stik verkouden ben en alles vast/ loskomt… lekker dus!

owh… vanaf 1 mrt ga ik verhuizen qua werkplek… :smiley: en geen pottekijkers op mn beeldscherm :smiley: dus… :unibrow:

Werd eind van de middag hier aangebeld stond er een oud collega voor de deur die al jaren weg is.Had een pakketje van de H&* voor C,zo leuk,vorige maand kwam hij ook al wat brengen…

Ik zo weer spartelen,fijne avond allemaal

blub - ze!

goedeavond dames, pas me voor het gemak maar aan bij de mega update van Roanna:tongue:

@TRL: Geniet er even van. :kus:

@Raak: Lekker makkelijk he? Heb je niets te vertellen dan? Suiker erin?:lol:

hebben jullie ook zoveel troubles met de site? ik lig er echt om de haverklap uit, met een foutmelding die ik nog nooit eerder gehad heb.,…

Te werk, met 1 in opleiding,…

@Bloem: Hier precies hetzelfde. Of hij kan de pagina niet vinden ( database error) en toen ik in wou loggen, de melding dat ze aan het upgraden zijn tot 12.30 uur en even late kan je er toch weer op.

Heel vreemd allemaal :so:

Ohh dit is echt mn ding niet…maar goed ze moeten het leren…