TTT 112 omdat niemand durft haha

Goeiemorgen,
@Cyn: Mooie fiets gescoord
@Beps: Je bent niet de enige die geen fiets hebt hoor, hier nog een. Ben allergisch voor fietsen, krijg er bulten van
@Roanna: Toch niet ziek he
@Viva: Succes bij de wenkbrouwenmevrouw en bij paps
@Trl: C. toch niet lekker van de prik. Hopen maar dat hij gauw door gaat slapen
@Bloem: Werk ze
@Marion: Nicht 41 weken zwanger, ze staat wel op klappen zeker

Hier vanmorgen ook ijzel, het was spekglad op de weg. Later nog een laagje hagel en sneeuw er over heen, nu is alles weer weg

Het gesprek van vanmorgen. Naar omstandigheden zijn ze niet ontevreden, de arts had niet gedacht dat ze het weekend door zou komen. Er zit een opwaardse lijn in en het is op dit moment niet duidelijk of ze neurologische schade heeft. Het grootste probleem blijft de beademing en de vraag of ze het aankan om zonder te doen. Ze gaan het in de komende week proberen. We moeten er rekening mee houden dat het niet gaat lukken en de vraag is dan hoe verder. Er is duidelijk gezegd dat het nog steeds alle kanten op kan.

@Toos: :kus: Wat een gevecht…:tear:

Dat is het ook Beps. En dan ook nog de vraag als ze van IC af kan of ze het dan ook red. Ze zien heel vaak dat het dan alsnog mis gaat. Helaas heb ik die ervaring ook met mn vader. Ze heeft nog een hele lange weg vol hobbels te gaan.

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

**En dan de verjaardagen nog …

14/02 Marion**
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

@Marion: Zie dat het gelukt is, geboekt!! Ben blij voor je

Marion!!! Lekker hoor!!!

@ marion lekker geboekt! nog goedkoper?
@ toos, heftig hoor, sterkte!

ikke op t werk, maar aan t werk?? :S
kom er net achter dat de canadees niet in Hvn schaatst :frowning: beetje jammer. zn broer wel, hopelijk ook zn favo afstand. ook 2 zwitsers.
maar vriendin denkt erover om zaterdag niet te gaan, jammer. maar misschien gaat ze alsnog mee, ik hoop t…

Marion: lekker!!! Leuk vooruitzicht!!!

Toos: :kus: denk aan jullie!!

Bloem: jammer van de canadees :frowning:

@Bloem: Jammer van de canadees, zijn broer komt wel. Maakt het een beetje goed. Hoop dat vriendin toch meegaat

Pfff arme Bloemmie… Hvn 1 of 2 dgn??? En ach J is ook een lust voor t oog om te zien schaatsen toch??

Toos,:kus: blijft kwakkelen en afwachten…Sterkte

Marion,heerlijkt geboekt,denk dat ik nu de enige ben die nog niet in het lijstje staat:(:crybaby:.Marion oppas is wel geregeld,maar of me mams en paps 4 dagen vol gaan houden moeten we nog afwachten…

Bloem,waarom wil je vriendin niet 2 dagen dan??

Cyn,mooie fiets,ik fietste voor de geboorte van C iedere dag naar me werk,ja ja dat is wel 5 minuten fietsen :D…

Net terug van het werk,ff bakkie koffie gedronken.Kwam me chef ook nog tegen en ik vertelde over kdv dat C pas 1 mei terecht kan,nu wil hij volgende week ff langs komen om wat dingen te bespreken,ben benieuwd.

Ik ga nog even stofswiepen. Het is leuk om vogels te hebben, maar ze maken er een bende van. Straks weer aan de crock. Dusss tot vanavond laat of anders tot morgen:dag:

Ik was ook al een soort van begonnen, katten kunnen er ook iets van(en ik ben al zo a-huishoudelijk haha, ben ik echt niet voor gemaakt haha) EN vanavond weer werken dus…

Ik moet ook nog beginnen en ga dat nu maar eens doen…

nieuwe foto wedstrijd

Zo ik weer terug…

Wenkbrauwen weer bijgewerkt…dus dat heb ik ook weer gehad, daarna boodschappen gedaan, bovenop de ijzel viel toen ook nog sneeuw voor de verandering, maar ik ben heel overgekomen…2 auto’s voor mij op de weg niet, die zaten totaal in de kreuk.
Naar paps geweest, die had geen goede bui.
Nu net thuis boodschappen moeten nog uit de auto, maar dat is voor hubs als hij thuis komt.
Ik heb er geen zin meer in bleehhh…moest bij paps het nodige redderen.

Toos dus eigenlijk zijn jullie niet zoveel opgeschoten met het gesprek.
Tlr…baas op bezoek, nou wat moet je daar nu van denken.
Cynnie een nieuwe fiets
Toos aan het stofzwiepen
Beps ook aan het opruimen
Roanna niet gezien.

Ik volg via een vriendin iemand op hyves…een jongen 17 jaar wilde de bal voor zijn kleine broertje van het dak pakken en is toen naar beneden gevallen, die moeder schrijft op haar hyves hoe het nu met haar zoon ging. Zijn nek was gebroken en daar is hij aan geopereerd, en er was iets met zijn longen, die waren half verpletterd door de val. Heb de hele week meegelezen hoe en wat het met die jongen ging…Nu is hij vanmiddag overleden…tjonge wat een heftig iets zeg…krijg er gewoon kippenvel van.

Bloem ik ga zo stemmen bij de fotowedstrijd…en nog bibber benen gehad vandaag of heb je hem niet gezien.

wel gezien, in de verte in de kantine
en je hoeft niet te stemmen (nog niet) gewoon gezellig meedoen indien mogelijk