TTT 106 alweer!!!

@bloem: slaap lekker

@Bloem: Slaap lekker voor straks
@Marion: Het is een beetje ver, het wordt glad en ik moet morgen aan de samos, anders kwam ik ook bij je eten

knap hoor dat julie al eerder al adres wisten van f dan ik hahaha, ik weet t net een uurtje

Ja ik heb zo mijn bronnen, beetje speuren op het net een paar telefoontjes en voila … dan is daar het adres :lol:

@Marion: Het zal :lol: Waren ze wel mooi geworden dan?

Allicht, ze waren schitterend!

@Marion: Is die van April ook nog gelukt dan?

Jammer dat jullie allemaal zo druk zijn anders hadden we weer een meeting gehad rondom de soeppan!

@Bloem
Truste!!! Lekker slapen.

@Roanna
Tuurlijk, die is het leukste van allemaal. Weet niet waar ze aan dacht op dat moment :drugged:

spannend linda…

@hans: t is zeker spannend, zeker met die kalender, zelfs voor mij worden die foto’ s verborgen gehouden

Marion…wat let ons qua meting?

Ik ben er voor in…

ikke ook wel haha

@Marion: Wel spannend hoor van die kalender. Sta ik er ook nog ergens in de schaduw bij op? :lol:

Zal even uitleg geven. Marion heeft veel foto’s geschoten op de meeting van zondag j.l. voor een kalender voor Linda. Zodoende was zij daar erg druk mee die middag. Haar eten werd er soms koud door! Toch Marion? Zeg ik het een beetje goed zo?

@Toos: Ik heb er weer zo’n zin in he. Als ik alleen al die plaatjes zie.

Ik heb trouwens al een halve zak pepernoten op. Gaat ongemerkt ! :drugged:

@roanna: die zak die maandag bij je op de tafel lag of alweer een nieuwe zak?

Begreep er al geen bal van waar jullie het over hadden
@Roanna: Ik kijk maar niet naar de plaatjes, krijg er heimwee van. Zit aan een zak dropgums. Zoooo lekker, ohh en een tia maria. Geen combi, gaat toch naar een zwart gat.

Ik heb nog een zak staan, zal ik hem in een enveloppe stoppen:lol:

@toos: heb het adres wel voor je

@Linda: Ik heb roanna haar adres, dus komt goed. Misschien wil jij je adres pben voor de kerstkaartjes en zo

Dames van ons dit jaar geen kerstkaart… Helaas… Wij zijn er niet hahaha

@toos: pb verstuurd!

:kus: @beps: mogen wij jullie er wel een sturen?

Ja tuurlijk Linda. Die zelfde zak nog. Was een zak van een pond of zoiets hoor! Zo lekker als je er aan begint he!!

Ja, zou ook van sommigen nog wel even het adres willen hebben. :arrow: