@Linda: Stap voor stap…
Zo dames ik ga nog ffies ontspannen, dan douchen en te werk…
Tot vanavond heel laat op t werk, of morgen
@Linda: Stap voor stap…
Zo dames ik ga nog ffies ontspannen, dan douchen en te werk…
Tot vanavond heel laat op t werk, of morgen
Beps/bloem…bericht verstuurd…
@Trl: Ohhhh dan gebeurd er nog niks. Als je de neiging krijgt om alles te poetsen dan uhhh zou het zomaar kunnen beginnen
@Bloem: Nee geen blokkerdoos hier op het eiland, het maar een klein gat met een bakker, slager EN een C1000. Maar in 'zee wel marskrmer, hem, da, krui*vat, appie.
@beps: doe ik ook doe rustig aan!
@Linda: Ben benieuwd, hij zag er goed uit en als het nou maar blijft klikken. Stap voor stap he
@Beps: Werk ze enne niet stiekem even wegdutten he
Toos…de rozen staan nog steeds?
Of hangen ze al slapjes?
@blome/beps/mk: foto verstuurd
@ linda, lekker lol maken tijdens de wedstrijd en daarna zie je wel verder…
heb al een paar dagen troubles met mn heettemail… alles komt vertraagd binnen en berichten die ik stuur komen pas uren later aan… weird :tssk:
@Hans: De rozen zijn allemaal uitgekomen en staan er nog prima bij, het is wel een mooi soort hoor
Zo dan moet gewoon bijlezen zeg…
Beps en Bloem goed dat jullie er nog even over nadenken…
Bloemmie heb je een mail gestuurd
Tlr…nee zolang je nog op de bank kan hangen gaat er nog niet veel gebeuren, zodra je de planten uit de potten haalt om de potten af te wassen, dan moet je zorgen dat je s avonds de boel aan kant hebt, want dan zou je zomaar kunnen “beginnen”.
Toos haar eiland hahahaha dat is een goede, maar ja ik vind in zeeland het toch overal maar stilletjes, we waren ooit in de roompot vlak bij de oosterschelde kering, wat een godvergeten oord is het daar. En idd in veere geen supermarkt te bekennen, hahahahah, hier heb je er 5 in de buurt. sdb.appie,plus,c1000, lid., ald. , sp.r.
Linda rustig aan he keulen en aken is ook niet op een dag gebouwd.
Beps werkse meis…bleh moet er niet aan denken om nu de deur uit te gaan om te gaan werken
@Bloem: komt je post van ver? Ligt het misschien aan de lange pijpleiding waar ze doorheen moeten of de postduif heeft tegenwind
Mijn hotmail doet het prima en ik heb de foto dus gezien.
Leuke jongen om te zien! ik hoop dat jullie het leuk hebben tijdens en na
de wedstrijd. En niet vergeten, rustig aan en niet te snel.
@bloem: helaas kunnen we tijdens de wedstrijd geen lol maken, hij zit nl met zijn vriend helemaal aan de overkant van stadion haha
dan wordt het weer sms’en en zwaaien…
@mk: zondag was hij me ook telkens tijdens de wedstrijd aan het sms’en, zijn vriend had m toen gevraagd wie sms je toch iedere keer (hij sms’t nl nooit tijdens voetbal)
@ toos geen idee, tis vooral van hotmail naar gmail of hotmail naar yahoo enzo.,…
ik bedoelde ook meer: lol maken tijdens de wedstijd met wie je naar de wedstrijd gaat of wie er naast je ziet of… genieten tijdens de wedstrijd…
@bloem: ga altijd alleen naar voetbal, af en toe kletsen met mensen naast me
zo ik ga weer bankhangen, meiden voor straks allemaal welterusten…