Ttt..102..!!

filiz : :dag:

Zo ook warm gegeten, ineens is het bijna tijd en dan moet ik nog haasten!

Iedereen geslaagd, geen problemen overal en net 2 (b)engeltjes gezien in mn mailbox hihi!!!
Meld me nog op t werk, en anders ben ik weer om 22.15 thuis

beps : werk ze !

Beps : werkse:dag:

Wat een rust hier

Misschien de stilte voor de storm Beps?

Ach ja iedereen eten he… komt straks wel meer mensen langs denk iK!

Beps,niet druk op het werk?
Cyn,lekker geshopt en helemaal bij de tijd.
Marion,alles nog schoon gekregen?

Een vriend van mij is al bezig met de vakantie voor volgend jaar…Wilt met alle vrienden naar een camping :tssk: in Istrie,nou lijkt Istrie me wel mooi,maar een camping/caravan zie ik niet zitten dat heb ik hem ook terug gemailt maar ze hebben ook huisjes zei die,dus misschien toch maar over nadenken.Maar wil toch ook wel graag naar Turkije en vindt het nu ook nog wel vroeg om te beslissen wat ik volgend jaar ga/kan doen…

ola ikke ook weer thuis!!

@ TRL kijk het eventjes aan joh! na de geboorte staat heel je leven op zn kop, denk dat dat genoeg aanpassingen verreisd, kunt dan altijd nog kijken wat je doet!!

en toen was ik t alweer kwijt. heb vluchtig bijgelezen op t werk tijdens de lunch, maar ben t een beetje kwijt en geen zin om terug te lezen

mbt madrid weet ik nog nix meer. denk niet dat er veel tijd is aangezien het een bliksem bezoek is en we niet in t centrum zitten, maar we zien het wel!!

kreeg verder nog een mail die ook weer insloeg als een bom :smiley: positief dan… het schaatsseizoen is echt alweer begonnen :smiley: :smiley: :smiley:

Bloem,ja maar als nu al willen boeken zal ik toch moeten aangeven of ik meega of niet,zodat ze niet speciaal voor mij een huisje nemen ipv een caravan zoals ze altijd doen.Dus ik zeg gewoon dat ze maar moeten boeken als ze dat willen en ik tegen die tijd nog wel kijk wat ik doe.

Dus madrid wordt echt een werkbezoek,jammer dat je de stad niet in kan,maar wel mooi dat je naar Madrid ga,gewoon voor noppes…

Klinkt niet verkeerd bloem! Ook al is het voor werk en ook al worden het drukke dagen, het is toch leuk!

@trl
Ik zou het ook afwachten, eerst de bevalling en dan mijn kijken hoe alles gaat en wat je dan wilt.

Giga druk ineens

@TRL
Nou alles? De badkamer blinkt in ieder geval weer :smiley:

@Bloem
Gaat het feest voor jou weer beginnen nu het seizoen begonnen is.

@ marion jupppp :biggrin:
@ trl ik zou t echt ff afwachten, als je mee kunt en wilt tegen die tijd, kun je toch altijd nog een huisje boeken in de buurt/ op dezelfde camping… komt allemaal goed!!

YES … DE TICKETS ZIJN BINNEN!!!
Vertrek om 7.05 naar Antalya. Terug om 13.00, vreemd op Schiphol stond ie gisteren nog op 20.00 uur. Nog maar eens checken nu.

@TRL ik zou ook wachten hoe ik me voel met mn kind. Een kleintje en dan je leven overhoop…

@Bloem: JAAAAA het begint weer!!!

Zo nu mn pauze!!

@ beps enjoy je breack…
@ marion nou ja, wel lekker vroeg heen!! super hoor!

Marion,lekker jammer van de terug tijden,maar in elk geval wel op tijd daar.

Ja ik ga zeker kijken hoe alles gaat met de kleine straks,maar die vriend had ook in het mailtje gezet dat voor toekomstige babies goed gezorgd gaat worden:D,hij is echt een kindervriend,en andere vriendin van mij gaat in april bevallen,maar weet niet of hun ook meegaan.

Net V gebeld,had vanmiddag ook al geprobeert maar werd niet opgenomen.Nu wel,heb hem wel verteld dat ik spuit had gehad en geprobeert uit te leggen waarom die was.Hij vroeg zowaar of hij wat kon doen.Vertelde hem dat ons kindje super beweeglijk is en dat ik het jammer vind dat hij dat niet kan voelen.Denk dat ik een gevoelige snaar raakte,want ineens zei die dat zijn batterij bijna op was,vroeg nog wel of ik hem volgende week ofzo nog eens kon bellen en dat was goed en toen was het piep,piep,piep.Zijn favoriete serie begon ook om kwart over als die nog steeds uitgezonden wordt,misschien wilde die het begin niet missen.