@TRL
Hopen dat het hier bij blijft toch? Beter dit dan dat de bloeddruk te hoog is. Kwaaltjes komen er toch altijd heb ik het idee.
Marion,wat dat betreft mag ik het nog afkloppen met de kwaaltjes,maar wat niet is kan nog komen…Traplopen ed wordt nu wel zwaarder,maar ja heb ook wat mee te sjouwen he…
Heb wel behoefte om V te bellen,maar iets houdt me ook wel tegen…
@TRL Gewoon doen wat je hart zegt weet je nog, je hoofd is om die keuze uit te leggen…
Jouw gevoel, jouw lijf jouw leven…(en jouw kind…maar dat is nu nog niet aan de orde ;))
Meiden was ff boodschapjes doen, omdat hier ineens het zonnetje ging schijnen. Lekker ff met hubbie en Aiji aan de wandel…
Gefeliciteerd met deel tig, en heerlijk dat Filiz er ook bij was…
Nu op naar mn schoenen kopen
@TRL
Je hebt idd heel wat mee te sjouwen. Vond vooral het bukken knap irritant worden op het laatst. En je kan niet fatsoenlijk meer bij je eigen voeten. Kunst en vliegwerk om je sokken en schoenen aan te krijgen.
Kan me voorstellen dat je die behoefte hebt. Zo vreemd dat hij gewoon niet informeert hoe het met jullie is, het is tenslotte ook zijn kind wat je draagt. En al heeft hij (nog?) niets met het kind, hij zegt wel van jou te houden. Dan wil je toch weten hoe het gaat, vooral als je weet dat diegene het moeilijk heeft. Maar helaas … hij doet het niet. Onbegrijpelijk die mannen af en toe.
Beps,mijn hart zegt ja,dus denk dat ik het straks maar of vanavond maar eens ga proberen…
Veel plezier in Bataviastad,hoop dat je kunt slagen.
Marion,zegt dat wel sokken en schoenen aantrekken,is niet makkelijk meer en als ik wat laat vallen denk ik sh*t.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het hem helemaal niks doet,net wat je zegt is toch ook zijn kind.
@Beps
Veel plezier in Bat*viastad!!
@TRL
Lekker bellen als dat je rust geeft op het moment. En ik denk ook niet dat het hem niets doet, alleen jammer dat hij dat niet aan jou laat merken. Wens je in ieder geval succes … ik hoop dat het gesprek fijn gaat verlopen :kus:
En nu ga ik echt aan het werk!! Shame on me … ik ben aardslui aan het worden.
@ trl bedankt, filiz gewoon t verkeerde lijstje gepakt… ga ik es een x weg, sta ik er niet in
@ marion geen idee, ik weet van nix, hoor t allemaal wel
enneuhmm das geen mazzel: ik heb er keihard voor gewerkt en het dus verdiend !!
@ beps ja wordt hard werken, hoorde net al wat er allemaal gedaan/ bereikt moet worden en met wie… moet met de grote baas in discusse :eek:
@ trl ijzertabletten, je slikt denk ik ook foliumzuur? of is dat alleen maar in bepaalde weken?
ik voel me trouwens weer uiterst beroerd. werd helemaal misselijk toen er hier cake rondging, slecht geslapen, koorts… you name it, ach ja, nog maar een halve dag en ik ben weer thuis
Bloem,sorry geen mazzel maar dubbel en dwars verdiend,het is je gegund…Heb je ook nog wel tijd dan om wat van de stad te zien?
Slik geen foliumzuur meer,wel gedaan,vanaf dat ik wist dat ik zwanger was tot de 14de week ofzo…
Hola!!! Ik even langs nu… Net lekker geshopped… Heb mijn horloge definitief gekocht vandaag!!!
en een leren jas gescoord!!! :biggrin:
Nu even aan de slag met een studie zoeken… Wil misschien toch wel naar school… Dus even zoeken!!! ![]()
cyn : weer lekker gescoord !!!
Ja
Ben wel meteen heel veel geld lichter… maar goed haha… ![]()
@Cyn
Een heel stuk lichter maar geld moet rollen en jij weer helemaal blij toch?
juist ![]()
@bloem…solly…was niet de bedoeling om het verkeerde lijstje te pakken…want ik het gun het je natuurlijk om erin te staan ![]()
@cyn…lekker geshopt…veel plezier met de aankopen…!!
Ben weer terug. Goed geslaagd, nu gauw koken enzo want om 16 uur weer te werk haha
Dames : ga ik ff naar de 3 DDD wordt hier alweer bevallen, proficiat hoor
Bloem : je hebt het idd verdiend hoor
Filiz : goed gedaan hoor, de bevalling !!
Beps : ook uitgeshopt
Cyn : ook al leuk geslaagd
Marion : is nu denk ik toch aan het werk geslagen
Linda : gieren de zenuwen al door je keel ??
Dames we houden zo de economie wel draaiende.
Ik heb een j.ra koffiezet gekocht en panty’s en cremetjes,antirimpel haha, ben eigenlijk al te laat hoor!!rest was alles al uitverkocht wat ik wilde:unibrow:
@Raak
Ben nog steeds een poging aan het wagen maar … het begin is er!!! De boel is al ontkalkt, nu ff bijkomen.
Jij ook even de big spender uitgehangen vandaag.
@Beps
Kan niet missen dan he, nummer 3 in de rij is ook geslaagd.
ikke ga richting dorp…
fijne avond all…
en miss tot vanacht’![]()