Trouwlocatie gezocht in Noord-Portugal

Hallo!
Wij zijn Cas en Eliane uit Eindhoven.
We willen in aug.2011 gaan trouwen in Portugal!
We zijn daar van 8 t/m 12 aug. met 10 personen en vliegen op Porto.

Eigenlijk hadden we een hotel geboekt in Porto, maar het bleek toch best lastig te zijn om een geschikte trouwlocatie in de buurt te vinden, zonder dat we daarbij gebruik hoeven te maken van een restaurant.
Als iemand toch nog ideeen heeft voor ons, graag…!!

Maar omdat we zelf het idee hadden dat we dit maar beter uit ons hoofd konden zetten hebben we bedacht dat het ideaal te zijn om in een quinta te verblijven en daar ook in de tuinen te trouwen!

Ik heb zelf contact opgenomen met 3 quinta’s in het noorden van Portugal (moet nog even op hun reacties wachten), maar bovendien zijn nog steeds alle tips en ideeen welkom!
Onze wensen: een mooie quinta die het liefst wat modern is ingericht (met name de slaapkamers), een mooie tuin, een zwembad en een plek binnen/buiten waar we met 10 man kunnen zitten!
Dus, als jullie nog wat weten voor ons, laat het ons alsjeblieft weten!!!

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!!

Groetjes, Eliane en Cas

Dag Eliane en Cas

Leuk dat jullie in het mooie Portugal willen trouwen!

Hierbij enkele links die jullie misschien wel wat meer informatie kunnen geven.

http://www.casamentoclick.com/casamentos/quintas-para-casamentos/

Als jullie nog meer info willen verneem ik het graag.

Groetjes uit Noord Portugal

Rob

Indien jullie een weddingplanner zoeken kan ik jullie misschien wel iemand aanraden.

Groetjes en veel plezier.

Rob

PS. Nog van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Hoi Rob,
dankjewel voor je reactie!
De Pousada’s zijn toch echt een beetje aan de dure kant voor ons helaas. En de quintas op de andere site (casamentoclick) zagen er 1 voor 1 echt prachtig uit, maar volgens mij alleen maar bedoeld voor grotere gezelschappen.
Wij zijn maar met 10 man in totaal. Bovendien denk ik dat je dan een compleet ‘trouwarrangement’ moet nemen ofzo, met bloemen, prachtig gedekte tafels en noem maar op, maar dat hoeft niet persee voor ons en zou ook te duur worden.
Vandaar dat wij dachten: als we nou met z’n tienen in een huis zitten, zonder dat er nog andere gasten verblijven, hebben we alle ruimte. Lekker veel privacy, ons zoontje kan naar buiten wanneer hij wil, zwembad voor ons zelf. En een lekker dineetje is voor ons al gauw goed!
Het is moeilijk uit te leggen en voor anderen soms lastig te begrijpen, maar we hoeven geen sprookjeshuwelijk. We houden meer van eenvoud, maar wel met klasse!

Wat betreft die weddingplanner: ik wacht even de mailtjes af van de 4 quintas die ik zelf heb benaderd. Mochten we er nou 1 vinden die nog beschikbaar is in die periode, dan ga ik eerst kijken wat de eigenaars nog voor ons kunnen betekenen en als er dan nog zaken overblijven waar we echt nog hulp bij nodig hebben, dan laat ik het je weten!

Alvast heel erg bedankt voor je hulp!!

Groetjes, Eliane