Trouwen in Thailand

Hallo,

Ik wil dit jaar graag met mijn Nederlandse vriendin in Thailand trouwen. Nu zijn er op internet voldoende bureau’s en hotels te vinden die dit kunnen organiseren. Echter is het aan de dure kant voor ons ( € 1100 ) Het hoeft voor ons niet officieel. De bedoeling in in Nederland voor de wet te trouwen. Heeft er iemand tips en/of ideeen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Gr,

Daan

wat stel/len je/jullie er dan bij voor? Een echte thaise trouwpartij ‘‘volgens het boekje’’ bestaat in feite niet. Zijn jullie boeddist?-dat is meest de kern van dat soort zaken in Thaild-een korte ceremonie in een tempel. En dan een grote braspartij met veel eten, nog meer rijst, muziek etc. voor het hele dorp/de hele straat.
Lees eens precies wat die 1100€ geregelde huwelijken eigenlijk precies inhouden-en maak daar een keuze uit. In Thailand is vrijwel alles ter plekke makkelijk en op zeer korte termijn te regelen-behalve echt officiele zaken-voorde gemeente e.d. (maar je meldt al dat niet te hoeven).

Daan, als het niet officieel hoeft zou ik lekker naar thailand op vakantie gaan en een mooi hotel aan een mooi strand boeken en hier ter plaatse eens informeren wat er kan (ook bij de hotels in de buurt) ik weet zeker dat je wat vind en dat het minder kost dan €1100,-
ik ben er van uit gegaan dat je op een mooi starns wil trouwen zo niet dan zok je een mooi hotel in de omgeveing waar je wilt trouwen

groet dirk :chin: