wij willen in het buitenland trouwen en we dachten aan thailand ,we wonen in nederland en zijn geen thais.
wie kan ons vertellen hoe je dit regel en of dit mogelijk is.
ik kan alleen informatie vinden over trouwen met een thaise. kan iemand ons helpen ?
Hi Karin!
Gefeliciteerd met je aanstaand huwelijk!
Als je in het buitenland wilt trouwen, moet je vroeg genoeg met het regelen beginnen. Je contact opnemen met je eigen gemeente of de ambassade van het desbetreffende land in Nederland, of de ambtenaar van de burgerlijke stand in de plaats waar je wilt trouwen. Daar kan men aangeven welke documenten je nodig hebt voor het huwelijk en wat je verder te doen staat.
Het beste kun je contact opnemen met de Gemeente Den Haag, bureau Bijzondere Akten, Spui 70, postbus 12620, 2500 DL Den Haag. Ik heb ook een telefoonnr voor je: 070-3532813 of 070-3533145 (huwelijk in het buitenland)
Ik hoop dat je hier wat mee kunt!
Succes!
![]()
Gefeliciteerd. Je kunt ook informatie op mijn site vinden. Wij zijn inmiddels getrouwd(TH-NL). Mijn vrouw heeft ook wat geschreven op de Engelse afdeling.
Zie Gateway2Thailand.
Groet,
Jasper
Hallo, heeft er iemand ervaring met trouwen op Ko Samui? De organisaties die het wel voor je willen regelen zijn best wel duur (zo’n 1250 euro). Zijn er nog meerdere mogelijkheden?