Hallo allemaal,
Tot nu toe ben ik erg aan het inlezen waar we over 4 weken heen moeten in Thailand en waar allemaal zeker niet… maar heb ook een vraag waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden:
Als ik zou willen trouwen in Thailand, met mijn ook Nederlandse vriendin, wat heb ik dan nodig voor documenten? Ik heb al stiekem uitreksel geboorteregister en uittreksel van ongehuwdheid voor mij en mijn vriendin weten te krijgen…ben ik nog iets vergeten? Alle informatie die ik heb kunnen vinden op het internet is sterk verouderd of gaat over trouwen met een thaise…
Wie heeft er verder ervaringen of tips voor romantische trouwplekken?
Huwelijk in Thailand
*Thai Dutch Connection assisteert bij de verkrijging van benodigde documenten voor een huwelijk in Thailand. Tevens kunnen wij de benodigde vertalingen en legalisaties verzorgen van huwelijks documenten. Trouwen in Thailand en uw huwelijks-registratie in Thailand is tevens mogelijk indien u beiden van Nederlandse afkomst bent. *
Romantische trouwplekken voldoende in Thailand zoals bijvoorbeeld Ko Samui, Railay, Khao Lak, Ko Lanta, Phuket of Chiang Mai…
Misschien leuk idee voor dinertje met prachtig uitzicht over Bangkok is Sirocco:
Vorig jaar woonde ik een trouwerij bij in Bangkok. Ge-Wel-Dig!
Trouwen in een Russisch kerkje (Vodka als ontbijt), Lunch en toost in Banyan Tree (super), diner in de stad (Hotel; ben naam even kwijt). Dag begon vroeg en eindigde laat. Ik weet niet meer hoe ik mijn bed in ben beland…