We hebben bedacht om dit jaar in Australie (Sydney) te gaan trouwen. Heeft iemand tips voor ons?
Groetjes,
Wendy
We hebben bedacht om dit jaar in Australie (Sydney) te gaan trouwen. Heeft iemand tips voor ons?
Groetjes,
Wendy
Hi Wendy! Wat leuk!
Wij wilden ook in Australie trouwen omdat wij er 3 maanden geweest zijn en gewoon verliefd zijn geworden op het land.Maar helaas hebben we niet zoveel tijd dit jaar om terug te gaan. We hebben maar 3,5 week en dat vinden we iets te kort. Dus nu gaan we trouwen in Zuid Afrika ( even heel wat anders maar wel spannend)
Ik weet niet hoe jullie dat willen regelen, ook qua papieren en rechtsgeldigheid in nederland maar wij hebben een trouwarrangement bij Holland International onder de loep. Zij kunnen dit ook in Australie voor jullie regelen, alleen in Cairns en Sydney volgens mij. En er zijn nog wel wat meerdere organisaties als je kijkt op google.
Succes en gefeliciteerd!!
Hee hoi,
Leuk plan, wij zijn net 31-12-2008 op Coogee Beach (Sydney) getrouwd. Dus als je tips nodig hebt kunnen wij wel helpen.
Meer informatie staat ook wel op onze site:
je mag ons natuurlijk ook mailen op newlyweds (at) de-wereld-rond (punt) nl
In wezen is trouwen in Australie best makkelijk, alleen het vinden van de informatie is erg lastig.
We horen graag van je
Lilian en Jorryt
Lilian en Jorryt nog gefelliciteerd met jullie Huwelijk :kus:
ik heb de foto’s bekeken dit is echt geweldig!!!
Veel geluk in de toekomst en nog veel plezier nu in Down Under
:dag:groetjes,
Kees.
Hoi Kees, bedankt voor de felicitaties. Het is hier fantastisch down under (al hoewel we zo veel mogelijk het tourisme proberen te vermijden).
Verder… mensen die info willen over wat je moet regelen voor een huwelijk down under kunnen ons altijd mailen. We kunnen het vrij makkelijk uitleggen en aangeven welke documenten en websites onmisbaar zijn.
Lilian en Jorryt
Bedankt voor de tips tot nu toe. Ik zal eens kijken op de sites die jullie noemen.
Groetjes,
Wendy
Hoi Wendy,
Je mag ons uiteraard ook mailen (kan ik wat sneller beantwoorden nu we hier internet hebben) of een prive bericht sturen op deze site.
Indien je plannen serieus zijn kunnen we je denk ik een heel groot eind op weg helpen.
Groet
Lilian en Jorryt
Hallo,
wij zijn van plan te trouwen volgend jaar eind oktober in Sydney Bondi Beach
Ik kan maar niet aan informatie komen om e.e.a. te regelen. Hebben jullie tips.
Ik hoor graag van jullie
Groetjes
Inez Zijdeveld
Hoi Inez,
Mail me anders even op info (a) jorrytnijholt (punt) nl dan kan ik je wat gerichter te woord staan.
Er zijn een aantal zaken die je van tevoren moet regelen en een aantal na afloop (liefst in Australie zelf) en enkele zaken als je terug bent.
Groet,
Jorryt