ls je individueel het prachtige noorden van Thailand wilt verkennen, kan ik het je aanbevelen om dat met een plaatselijke gids met jeep te gaan doen.
Ik heb hele goede ervaringen met Somboon Sundod, een man die zelf in het berggebied woont en de noordelijke provincies op zijn duimpje kent.
Het is een zeer deskundige,behulpzame en aardige man van 35 jaar die erg goed Engels en zelfs een beetje Nederlands spreekt.
Verder is het een rustige en veilige chauffeur, die alles voor je wil en kan regelen.
Ik ben zelf een aantal keren door Thailand getrokken en vind hem veruit de beste gids waar ik een paar dagen mee gereisd heb!
Hallo , hier Nancy,
Zou je willen vragen of je dat je de gids hebt geregeld
vanaf bij u thuis,
of ter plaats,ben er wel voor geinterseerd,
zelf ben ik al meerdere keren in Thailand geweest maar
nog niet in het noorden.
Het beste kun je in het Engels met de gids zelf mailen, maar ik wil het ook wel voor je doen. Dan moet je hem of mij nog wel laten weten wat je wilt.
B.v. met of zonder overnachtingen, hoeveel dagen je wilt, enz. Alles is mogelijk!
De trekking start vanuit de stad Chiang Mai en hij kan je in 4 -5 dagen het hele noorden van Thailand laten zien.
Maar een korter programma kan ook altijd, hoor
Als we weten wat je wensen zijn kunnen we je ook een prijsopgave geven.
Noord Thailand is heel erg mooi en bijzonder!
groetjes, Hanneke de Wolf.
mailadres: [EMAIL=“h.dewolf@home.nl”]h.dewolf@home.nl
Alvast bedankt !
Ziet er heel goed uit nu ik kan perfeckt engels
is geen probleem,maar mag je ook doen als je wilt,
het is nu niet voor direckt omdat wij juist terug zijn van een
maand in Thailand geweest te zijn in het zuiden,maar ben
al aan het uitkijken om eens het noorden te doen en daarom
omdat ik het bij jouw zag was ik wel geinterseerd!
Ik zal je zeker op de hoogte houden,en wat was jouw indruk
in het noorden? Ik geraak niet op de website daarmee.
Mijn email adres is [EMAIL=“nancy_aarts@msn.com”]nancy_aarts@msn.com
Ja hoor, dat klopt,het is dezelfde Somboon Sundod. Een prima gids en een erg leuke man. Ik heb hem 2 jaar geleden ontmoet, een trekking van 5 dagen met hem gemaakt, was daarover zo supertevreden dat ik hem heb beloofd dat ik hem zou aanbevelen bij Nederlandse toeristen. Dat heb ik dus d.m.v een website gedaan, ( www.rondreisthailand.moonfruit.com.) Er is ook nog een andere site, ( www.noordthailandtrekking.nl.tt ) maar die ligt er momenteel even uit. Soimboon staat zelf ook nog op de fotopagina die erbij zit, als je wilt kun je even gaan kijken.
De site heeft hem gelukkig al heel wat nieuwe, zeer tevreden, klanten opgeleverd!
vr.groet, Hanneke de Wolf.
Wauw, dat is wel een idee. Wij gaan 23 januari naar Thailand voor 20 dagen. Hoelang van te voren kan je het beste bij hem boeken? Wij willen namelijk de eerste paar dagen in Bangkok doorbrengen. Twee nachten zijn al geboekt, maar daarna gaan we door naar het noorden. Alleen de precieze data weten we nog niet, maar dat zal zo rond 26/27 januari zijn. Ik wil ook liever nog nergens aan vast zitten ivm de druk die je dan hebt met reizen.
Ik denk toch dat je wel een paar weken van tevoren iets met de gids zal moeten gaan bespreken. Hoe langer je wacht hoe groter de kans dat hij eind januari al bezet is. Maar je kunt hem altijd even vrijblijvend mailen en vragen wanneer hij nog beschikbaar is. Je kunt dan aangeven wat jij wilt, daar is hij heel makkelijk en flexibel in.
Zijn adres is www.somboon103@hotmail.com
Je kunt de website van de trekking ook zien op www.thailandrondreis.moonfruit.com. Veel plezier in het prachtigeThailand!
Met vr. groet,
Hanneke de Wolf.
Ik heb kennissen een andere gids aanbevolen die eigenlijk overal uit de voeten kan in Thailand. Een Thaise dame, midden dertig, spreekt goed Engels en een behulpzaam karakter.
Je kan haar emailen op wanaprapa@hotmail.com, wel in het engels uiteraard