Als je individueel het prachtige noorden van Thailand wilt verkennen, kan ik het je aanbevelen om dat met een plaatselijke gids met jeep te gaan doen.
Ik heb hele goede ervaringen met Somboon Sundod, een man die zelf in het berggebied woont en de noordelijke provincies op zijn duimpje kent.
Het is een zeer deskundige,behulpzame en aardige man van 35 jaar die erg goed Engels en zelfs een beetje Nederlands spreekt.
Verder is het een rustige en veilige chauffeur, die alles voor je wil en kan regelen.
Ik ben zelf een aantal keren door Thailand getrokken en vind hem veruit de beste gids waar ik een paar dagen mee gereisd heb!
Mooi bedankt voor je info!!Ikzelf ga wat rondtoeren met de motor,je komt op plaatsen waar je normaal niet komt.Hoe kunnen de mensen eventueel contact opnemen met Somboon?
Je kunt altijd mailen met Somboon :[EMAIL=“somboon103@hotmail.com”]somboon103@hotmail.com.
Hij gaat ook naar plekken waar je normaal nooit zou komen, hij is daar geboren en getogen en kent dus het hele noorden op zijn duimpje!
Mocht er eventueel iemand een goede gids zoeken in het zuiden dan weet ik ook nog een zeer betrouwbaar persoon (broer van mijn vrouw) in bezit van eigen auto dus hij kan je overal heen brengen