Merk dat de meeste reizen opdeze site over vliegreizen gaan.
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met treinzeizen?
Hou ontzettend van reizen maar vanwege medische redenen is het beter als ik verloopig het vliegtuig niet pak.
Dus tips over treinreizen graag!
De meeste buitenlandse stations vlakbij Nederland hebik al bezocht maar wil graag mijn horizon verbreden.
Ik heb twee ‘grote’ treinreizen gemaakt. Eentje van China terug naar Nederland in 3 maanden, en eentje van Bulgarije terug naar Nederland in een halve week. Zie m’n website.
Op dit forum zijn wel meer vragen over treinreizen te vinden. Vaak van jongeren die gaan interrailen, maar die informatie is uiteraard voor iedereen te gebruiken (alleen zijn de prijzen voor de trein hoger als je 25+ bent).
Sinds een jaar of 5 geleden ( na vele verre vliegreizen , maar ook twee minder leuke vlieg-ervaringen ) ben ik overgestapt naar het reizen per trein en bus , door heel Midden- en Zuid-Europa ( Skandinavie is minder mijn ding ) tot en met Syrie ( 3 jaar geleden , net nog op tijd ) .
Ik kan je het alleen maar aanbevelen en zou je iets over een bepaalde route willen weten , vraag maar raak . Wanneer ik kan help ik graag .