is er iemand die weet hoe ik achter de dienstregeling van de treinen kom die van blanes naar girona rijden?
Het vliegveld van Girona heeft ieg geen station. Dan zou je eerst naar Girona zelf moeten om vanaf daar de bus naar het vliegveld te pakken… of je wil helemaal niet naar het vliegveld en je wil gewoon naar het centrum van Girona… Volgens mij rijdt er 4x daags een trein naar Girona misschien maar ff langs het station in Blanes voor de vertrektijden…!!
ik moet inderdaad niet naar het vliegveld. ik moet naar het station in Girona.
en ik heb alles geprobeerd om een dienstregeling te vinden, maar dat lukt niet. ik denk dat je gelijk hebt en dat ik dat op het staion in Blanes moet gaan bekijken.
komt vast goed, suc6
ik denk dat je dan op Amsterdam of Utrecht Centraal station het beste kan zijn. Waarschijnlijk ga je met de Thaly’s (HSL) naar Frankrijk (parijs), neem je daar een andere HSL (TGV) ergens richting het zuiden en daarna moet je misschien nog een keer overstappen. Maar zoals ik al zei, vraag even op een groot station in nederland, daar zitten altijd wel internationale trein kantoortjes.
huh, ze wil naar blanes naar girona hoor
ojaa hahaha nu zie ik het. Ik lees echt kk scheef (H)
Hallo Luukske,
Helaas is er geen treinstation in Blanes, tenminste ik kan deze ook niet vinden. Het wordt bussen.
Zal je de engelstalige link geven van de spaanse spoorwegen, kun je zelf ook verder zoeken.
http://horarios.renfe.es/hir/ingles.html
Succes.
Hans
Hallo Nell,
Helaas is er geen treinstation in Blanes, tenminste ik kan deze ook niet vinden. Het wordt bussen.
Zal je de engelstalige link geven van de spaanse spoorwegen, kun je zelf ook verder zoeken.
http://horarios.renfe.es/hir/ingles.html
Succes.
Hans
hola nell !!!
Er is in Blanes WEL een treinstation !! maar het makkelijker om met de bus van blanes naar het centrum van girona te gaan. voor de vertrektijden moet je naar het busstation van blanes, dat ligt achter hotel EUROPA-PARK.
adios
WIE WEET HOE IK VANAF bLANES NAAR gERONA KAN KOMEN MET DE BUS OF TREIN???:zon02:HELP AUB WIL GRAAG VAN UIT BLANES DAAR NAAR TOE
kan beide
Hallo we gaan naar spanje we landen op vliegveld barcelona en we willen met de trein naar Mont-Roig/Miami Playa maar nu hoorde ik dat je met de trein langs de kust kan vanaf vliegveld Barcelona wie heeft daar ervaring mee
trein naar mancanet en daar overstappen op de trein naar girona wijst zich allemaal heel makkelijk zelfde perron.
veel plezier ik ga van malgrat de mar naar girona en kom dan langs blanes.
groetjes elisabeth:zon02:
Wij willen met de bus van het vliegveld in Gerona naar Blanes is dit mogelijk?