treinreis Ella - Kandy

Hallo

Over twee weken gaan wij met ons gezin naar Sri Lanka.
Ik heb alles al geregeld zoals hotel, chauffeur en ik heb tickets voor de trein van Ella naar Kandy gekocht.
Daar heb ik nog een vraag over.
Ik heb alles in de FAQ gelezen, maar twijfel even wat ik nu nog vanuit nederland kan/moet doen en wat ter plaatse.

Ik heb namelijk via visitsrilankatours tickets besteld. Dat ging vrij soepel. Precies 30 dagen voor vertrek kreeg ik de bevestiging thuis gestuurd met een referentienummer. Er staat bij dat ik met dit nummer en mijn paspoort bij de ticketcounter mijn tickets op kan halen.

Wat moet ik nu precies doen?
Is het slim om via mijn chauffeur te vragen of hij nu al de tickets kan halen?
Of Kan ik gewoon in Sri Lanka naar een (willekeurig) treinstation om de tickets op te halen?
Ik durf eigenlijk niet tot de vertrekdag vanuit Ella te wachten, dat lijkt me te veel risico.
Graag advies. mocht ik mijn chauffeur om hulp willen vragen, wat moet hij dan precies doen?

groeten, Silvia

Hoi hoi,

Chauffeur kan niets voor je doen want je moet echt paspoort tonen dat op de boeking staat. :vak02:

In Arrivals op vliegveld is een Mobitel verkoopbalie, als Visitsrilankatours nog steeds met Mobitel werkt (wat ik verwacht) kun je aldaar terecht met paspoort en nummer en printen ze de e-tickets. Zouden ze overschakelen naar Dialog dan kun je op zo’n 40 stations laten printen, lijst staat in de FAQ.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

oke, dankjewel Erik.
Fijn dan ben ik nu klaar met regelen :slight_smile: