Trein populairste vervoermiddel naar Berlijn

Onlangs heb ik op mijn Berlijn-blog een kleine enquete uitgevoerd over reismogelijkheden naar Berlijn. 48% van alle respondenten kiezen vooralsnog voor de trein en hiermee is de trein naar Berlijn het meest populaire vervoermiddel. Daarna volgen de auto en het vliegtuig. Bus en liften blijkt minder populair te zijn.

Je kunt hier kijken voor meer informatie: Trein populairste vervoermiddel naar Berlijn • BerlijnBlog.nl

Je kunt zelf ook nog stemmen op je favoriete vervoermiddel naar Berlijn.

Hoe gaan jullie het liefst naar Berlijn?

Ik vind de trein naar Berlijn vreselijk. Veel te vol vooral. Ben altijd blij dat ik ‘halverwege’ mag uitstappen.

Hoe ga jij dan het liefst naar Berlijn? Ik zorg altijd dat ik een zitplaats heb gereserveerd en dan levert het nooit problemen op.

@Kreuzberg, ik woon in Duitsland. Halverwege Berlijn en Hannover. Wij gaan met de auto.
Vroegah, toen wij nog geen auto hadden, reserveerde ik ook altijd een plaats, of ik ging eerste klas. Maar desondanks was ik toch blij dat ik er uit was.

ik ben met de trein naar berlijn gegaan, vind helemaal na de interrail van afgelopen zomer de trein een leuk reismiddel en in berlijn is het gewoon prettig omdat openbaar vervoer er goed is en je zo geen parkeerproblemen hebt!

Hey

Ik ga ook binnenkort naar Berlijn waarschijnlijk met de trein. Ik heb er echt zin in,lekker uitgaan!
Ik ben ook wel eens met de bus gegaan. Maar omdat ik toen in Hamburg woonde was dat ietsje makkelijker: Vanuit daar is het maar 9€.
Je moet alleen wel lang van te voren reserveren. Want doen jullie eigenlijk liever? is het vliegtuig niet eigenlijk wat te duur?

Hoi!

ik wil binnenkort ook naar berlijn, ofja…daar 2 uur vandaan naar een festival. En zit me nog te bedenken hoe ik er heen wil gaan, met het vliegtuig valt wel mee qua prijs, laagste prijs die ik vond was 98 euro retour. Maar weet dus niet de prijzen van de trein. Weet een van jullie die??

www.nshispeed.nl :wink: