Traveljunks account aanmaken

Hi, ik wilde best meedoen met de traveljunks upload je leukste reisfoto actie, maar ik kan me niet registeren daar? Ik krijg de melding “Sorry, registration has been disabled by the administrator.” Hoe kan ik me dan aanmelden? Want kennelijk werkt m’n wereldwijzernaam en wachtwoord ook niet automatisch daar?

Groetjes, dutchgirl

P.S. Er staan flink wat spelfouten in het topic op traveljunks over die reisfoto actie

Heeft niemand een idee?

Sorry kan je daar niet bij helpen,denk dat je best Leontien een pmtje stuurt met je grieven. hier aanklikken
Ikzelf ben wel lid van Traveljunks maar geen form Admin bij deze engelstalige reissite!
Ook ik heb mijn gegevens (gebruikersnaam+wachtwoord) gebruikt van wwz om me te registreren op Traveljunks,geen enkele problemen gekend om een account aan te maken.
Zou zeggen probeer het nog éénmaal,indien het niet zou lukken dan moet je maar eens contact opnemen met Leontien !
Succ6 nog dutchgirl.
groetjes,georges

1 like

Je moet er bovenaan de pagina op f Connect klikken zodat je met je Facebook account kunt inloggen :slight_smile:

Beste Jeroen, dankjewel maar ik wil niet met mijn Facebook account inloggen, dat zal toch ook zonder Facebook account moeten kunnen?