Ik heb me aan gemeld ivm reis naar Indonesië. Ik krijg een melding, dat registratie bijna voltooid is, maar dat ik nog een plaatje moet uploaden en mezelf moet voorstellen. Dat eerste lukt niet, krijg steeds melding dat plaatje niet geupload is. Tweede doe ik dan bij deze.
Intussen heb ik wel een vraag gesteld in het forum over Java Indonesië, maar ik zie dit niet verschijnen. Mogelijk moet het geaccordeerd worden? Nou ik ga eens zien wat er met deze boodschap gebeurt.
Wij gaan in de zomer naar Indonesië, kijken waar onze ouders gewoond hebben. Vandaar dat ik hier op zoek ben naar informatie. Vliegtickets zijn al geboekt, voor een zacht prijsje vanaf Dusseldorf met Emirates. Meeste hotels zijn ook geboekt. Nu het vervoer en trips regelen.
Het is min of meer gelukt. Eerst had ik een heel verhaal getypt met diverse vragen, maar toen ik het in wilde sturen moest ik opeens opnieuw inloggen en was het weer weg. Daarna maar een korte vraag gesteld, want had geen zin om weer alles te typen. Dit is nu gelukt.