Ik ben net lid geworden van dit forum en wil me even voorstellen.
Mijn naam is Britt, ik ben enkele maanden geleden naar Jakarta (Indonesie) vertrokken om hier samen met mijn man (die hier vandaan komt) een nieuw leven op te bouwen.
Het lijkt me leuk verhalen van anderen over Indonesië te lezen en misschien kan ik zo en af en toe iemand aan een antwoord op een vraag over Indonesië helpen.
Wie meer wilt weten over wonen, werken, stage etc. in Jakarta kan altijd contact met mij opnemen via Wereldwijzer of via mijn blog thuisinindonesie.blogspot.com
Hoi Britt,
Welkom op wereldwijzer,
Je zult wel het één en ander weten over Indonesie,misschien dat je enkele tips kunt geven aan de mensen die voor de eerste keer naar Indonesie op reis willen gaan?
Je kan bij ons het Indonesieforum vinden zie link:http://www.wereldwijzer.nl/forum/indonesie-forum
suc6 nog in al wat je nog gaat doen in de toekomst!
groet:georgessiam.
Hoi Berend,
Ook welkom op wereldwijzer,
Zelf ben ik nog nooit in Ghana geweest,dus kan ik er eerlijk gezegd niets zinnig over vertellen.
Indien je met vragen zit over Ghana ,dan kan je altijd een berichtje posten in het reiscafe van het Ghanaforum,weet zeker dat je antwoorden krijgt op al je vragen.
Je kan het Ghanaforum bekijken als je ff hier aanklikt
Suc6 nog in al wat je nog gaat doen in de toekomst!
groet:georgessiam.:chin: