Hallo,
Mijn naam is Kirsti en ik wil deze zomer een reis maken naar Indonesie met man en 2 kinderen van 10 en 12j. We willen naar Java om te beginnen Bogor en daarna ligt alles nog open. Tips zijn heel welkom. De laatste verre reis was 9 jaar geleden naar Californie (San Diègo) en verder ben ik in Egypte en Ivoorkust geweest. Als iemand daar iets over wil weten, dan hoor ik het wel.
Hallo Kirsti, welkom op Wereldwijzer!
Heb je het Indonesië Forum al ontdekt? Daar kun je vragen stellen en tips lezen over het land. Veel plezier op de site en met de voorbereidingen van jullie reis.
Groetjes, Leontien
Beste Leontien,
Bedankt voor je reactie. Ik heb het Indonesie forum inderdaad gevonden. Erg leuk. Je kunt er uren in rondsurfen.
Groeten van Kirsti
Heey,
Super leuk dat jij naar Indonesië wil gaan.
Ik ben daar ook geweest zo een 4 jaar geleden.
Elk jaar maak ik sowieso een grote reis. Ik ben onder andere in Kuala Lumpur geweest of, Honolulu, Bagdad, Canberra, Ottawa en nog op veel meer plekken geweest. Ik had constant het probleem met hoge kosten voor het bellen. Ik weet niet of jullie dat ook hebben tijdens het reizen, maar bij mij steeg het echt de pan uit op een bepaald moment. http://buitenland-mobiel.nl Ik heb nu iets gevonden waardoor ik dat niet meer heb. Ook moest ik goed opletten met de inentingen. Ik had namelijk op de een of andere vreemde manier een inenting niet gehaald en toen was ik me toch ziek geworden. Echt enorm vervelend. 2 Weken plat gelegen, maar daarna kom ik doorgaan met het vervolgen van mij reis.
Groetjes!>>>>>>>>>>>>>>>