Travel the wooorld :)

Hallooo iedereen!

Ik ben Manon, een vrolijke spontane meid van 20 en ik wil de wereld in :). Sinds afgelopen zomer ben ik lekker aan het reizen gegaan door europa. Zo heb ik in Frankrijk (alleen) een surfvakantie gedaan - wel in een surfkamp, ben ik in de herfst alleen naar Londen gegaan en heb toen superleuke mensen ontmoet in een hostel.
Januari ga ik naar Venetië voor een paar dagen en in februari ga ik een van de mensen uit London opzoeken in Finland en maak ik een uitstapje naar Estland.

2013 wil ik op buitenland stage, waarschijnlijk naar Zuid Amerika.

Nu doe ik nog de studie Cultureel Maatschappelijke Vorming en ben ik op zoek naar een zomerbaantje in het buitenland :). Hopelijk kan ik hier aansluiting vinden met mijn reislust haha!

Caioo!

Hoi Manon,
Welkom op wereldwijzer,
Ik las in je berichtje dat je aardig wat landen hebt bezocht op jonge leeftijd,je kunt niet vroeg beginnen om de wereld te ontdekken.
Nu als je eventueel vragen hebt over Venetie ,dan kan je die posten in de subrubrieken(Venetieforum)op het Italieforum.
Voor info of vragen voor stage in het buitenland even deze link aanklikken:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Nog prettige feestdagen
georgessiam.:chin: