Reisgenootje Oost Europa gezocht

Hallo,

Mijn naam is Manon (26 jaar) en ik ben op zoek naar een reisgenootje voor augustus. De hele maand augustus heb ik ingepland om naar Oost Europa te gaan. Ik heb al wel een beetje voor mezelf bedacht waar ik heen wil:
Zagreb, Boedapest, Bratislava, Krakow en Praag zijn zeker onderdeel van de route. Maar alleen is ook maar alleen! Dus als er nog iemand in de periode 5 -26 augustus richting Oost Europa gaat en ook geen zin heeft om dit alleen te doen, dan hoor ik dit graag.

Gr. Manon

Hee Manon!

Ik heb nét een berichtje hier geplaatst wat echt 1 op 1 overeenkomt met jouw oproep!
Mijn plannen zijn zp ongeveer hetzelfde, hier is de link van mijn oproep: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=51381

Wat is jouw emailadres? Praat misschien wat makkelijker op msn/mail dan hier.:wink:

Hallo Manon,

Ik ben deze zomer ook van plan naar Oost-Europa af te reizen. Ik reis onder andere af naar Berlijn, Szeczin, Gdansk, Malbork en Warschau (en bezoek vrienden in Berlijn en Warschau).
Vanaf 18 augustus ga ik achtereenvolgens naar het Tatra-gebergte (Zdiar), Bratislava, Wenen, Salzburg,Tirol, München en Nürnberg.

Misschien lijkt het je wat om aan het eind van je vakantie samen naar het Tatra-gebergte en Bratislava en Wenen af te reizen? Onderweg van Warschau naar het Tatra-gebergte kom ik ook langs Krakau (waar ik al eens geweest ben, mooie stad!). Alleen op vakantie gaan is voor mij geen probleem, maar geheel of gedeeltelijk met iemand samen geeft vooral net even wat meer sfeer aan je vakantie.

Groeten, Lares

Hey allemaal,

Ik (29/m) vertrek halverwege augustus voor een rondje door Zuidoost-Europa en/of de Balkan van vier weken. Vrijwel alles in de driehoek Kroatië, Macedonië en Oekraïne is een optie. L’viv, Kiev, de Krim en Montenegro staan hoog op mijn wenslijstje om te bezoeken.

Vind je het leuk om elkaar daar ergens te treffen, dan hoor ik dat graag.

Hoi Lares,

Ik heb nog niet helemaal in gedachte hoe ik wil gaan en wanneer ik waar ben. Zodra ik dat weet, laat ik je dit weten en misschien kunnen we samen een hoofdstad bezichtigen. Alleen is niet erg, maar met iemand erbij is het wel leuker. Ik houd je op de hoogte!

Gr. Manon

Ha!

Bedankt voor je berichtje en je emailtje. Laten we elkaar een beetje op de hoogte houden als we ongeveer weten waar we heen gaan, dan is het wel leuk om iets af te spreken in een land! Ik vind het wel zo gezellig om samen met iemand een biertje te doen op het terras in plaats van alleen!

Gr. Manon

He Manon,

Ben je nog steeds van plan om naar Oost-Europa te reizen? Ik in elk geval wel. Zeker naar Berlijn, Gdansk en Warschau, maar waarschijnlijk ook verder.
In m’n globale planning ben ik 19/20 augustus in het Tatra-gebergte, 21 augustus in Bratislava, 22/23 augustus in Wenen, 24/25/26 augustus in Tirol, 27/28/29 augustus in München en 30/31 augustus in Nürnberg…maar 't is allemaal maar een globale planning. In de praktijk zal het vast en zeker anders lopen en ik sta open voor andere plannen.

Waar gaan we dat biertje drinken?
Groeten, Lares

Ha!

De plannen zijn al weer iets gevorderd. Ik ga in ieder geval met twee andere meiden op pad en het idee is om Praag, Krakau, Bratislava, Budapest, Belgrado, Sofia/Skopje en Griekenland te doen. Wij willen ongeveer 25 augustus weer terug zijn. Ik wil dat biertje best doen, maar denk dat ik het in mijn eentje moet drinken en die van jou op het tafeltje moet laten staan, want volgens mij reizen we een beetje achter elkaar aan. Ook ons tijdpad staat nog niet helemaal vast, maar we lopen iets vooruit op jouw plannen dus dat gaat lastig worden.

Gr. Manon

He hallo! Ja, dat gaat niet lukken inderdaad. Veel plezier toegewenst op jullie reis. Je hebt in elk geval leuke bestemmingen uitgezocht. Groeten, Lares