Hi,
Iemand zin om 14 augustus met Djoser Canada te gaan doorkruisen? >>>
Alle spring-in-'t-velds met een gevoel voor humor dat op het randje is… van harte welkom!
http://www.reisforum.info/images/smilies/big_smile/good.gif
Katrien
(Bouwjaar: 1984)
Hi,
Iemand zin om 14 augustus met Djoser Canada te gaan doorkruisen? >>>
Alle spring-in-'t-velds met een gevoel voor humor dat op het randje is… van harte welkom!
http://www.reisforum.info/images/smilies/big_smile/good.gif
Katrien
(Bouwjaar: 1984)
En… heb je de djoser reis gemaakt? Zo ja, hoe is hij bevallen en welke heb je gedaan?
Ik wil komend jaar ook weer richting canada namelijk ![]()
Hi,
Ik ben nieuw op deze site, en ik zag in een bericht dat je wéér naar Canada wilde, dus neem ik aan dat je er al geweest bent:)… Ik wil ook heel graag naar Canada en ik vroeg me af of jij misschien tips en/of aanraders hebt :)?
greets
Ja dat klopt. Ik ben er nu 3x geweest. In 2005 skien in Whistler, 2006 rondreis vanuit Vancouver, 2008 Yukon en Alaska.
Ik vind het een geweldig mooi land. Veel mooie natuurlijk, mooie steden en een sociaal volkje.
Ik ben zelf alleen in het westen geweest, maar volgens veel mensen is dat de mooiste streek. Je kan makkelijk starten vanuit Vancouver. Heb je daar al ideeen over? WIl je met een camper zoals ik twee keer gedaan heb, of met een huurauto en motels/hotels etc?
Kan er genoeg over vertellen dus het is maar net wat je zoekt ![]()
Wow 3 x al! Klinkt super… Nou eerlijk gezegd hebk nog niet echt veel rijervaring, tenminste is alweer bijna 3 jaar geleden datk gereden heb dus zat meer richting een georganiseerde reis te denken bij djoser ofzo… sowiezo wil ik idd eerst het weste van Canada zien…
Hoe denk jij, als ervaren Canada reizigster, over een georganiseerde reis?
(dan heb ik zeg maar een beeld van Canada en dan kan ik altijd nog eens op eigen houtje gaan als het bevalt).
Ben ook gewoon benieuwd naar het echte leven daar, ben je er leuke barretjes of cafe’s tegen gekomen etc,… Ik hoef niet de toeristische dingen allemaal tot in den treuren te bekijken als bijv. belangrijke gebouwen ofzo:P… de ‘natuurparken’ lijken me daar en tegen wel de moeite waard?!..
Gr. San
ja en ik heb nu al weer zin om terug te gaan. Dus die 4e keer komt er ook nog en liefst zsm. haha
Ik heb zelf geen ervaring met georganiseerde reizen omdat ik steeds met vrienden gegaan ben. Je hebt dan natuurlijk wel veel meer vrijheid dan met een groep. Je hoeft echter met een groep zelf weinig te regelen dus op zich is dat ook een goed idee.
Ik wil je graag mijn ervaringen delen. Als je het leuk vind, kunnen we wel via msn of zo die uitwisselen. Denk dat het anders wel lang duurt via dit forum. Ik zal je dan ook wel links sturen waar mijn foto’s van die reizen staan.
Laat me het maar weten. Anders wil ik natuurlijk altijd een lange mail maken
Hi,
Ja dat kan ik me voorstellen! Een georganiseerde reis heeft idd zn voor- en nadelen… moet me er binnenkort maar even wat meer in verdiepen. Bedankt trouwens, voor je tijd, en zal idd makkelijker gaan via msn ([EMAIL=“sandrabrommer@live.nl”]sandrabrommer@live.nl). Bijdeze;)
Moet er nu wel vandoor, en dan spreek ik je binnenkort!
Thnx again.