Wie heeft er zin om samen met mij de winterse kou van siberie te trotseren en in november van dit jaar de transsiberie express van moskou naar beijing te nemen?
beste Suusje-Q,
Mijn vriendin en ik zijn dit ook van zin, we vertrekken 16 of 17/10 wel al naar moskou, wat en hoe heb jij al geregeld?
mvg Pint
Ik denk dat ik wat later dan jullie vanuit moskou zal vertrekken, namelijk op 15 november.
Beste Suusje,
Wat heb jij al van voorbereidingen getroffen?
Heb jij je reis volledig vooraf gepland of boek jij ter plaatse je treintickers ed.
Mvg Pintjo
Hoi Suusje-Q,
Eigenlijk wilde ik naar de zon deze winter, maar de trans-siberie express, dat lijkt me wel een geweldige reis, door voor mij totaal onbekend gebied. Effe praktisch: hoe lang doe je er uberhaupt over om naar Beijing te reizen? Wil je onderweg vaak stoppen? Hoe duur is het? Zou je eventueel ook in december weg willen gaan?
Ik ben een vrouw van 29, hou van reizen, wik deze winter graag een week of vier weg, het liefst in december/begin januari.
Ik hoor graag meer over je plannen!
Groetjes Clara
Ik heb de treintickets al geboekt, bij transputnik. Ik vertrek begin november en doe er dan met tussenstops een maand over om in Bejing te komen.
Hoi Clara,
misschien is dit wat voor je?
Je kan op zijn snelst dag ik in een dag of 11 van Moskou naar Beijing.
Zelf ga ik er in november ook een maand over doen om van hier in Beijing aan te komen (tussenstops in Berlijn, St. Petersburg, Moskou, Irkutstk en Ulaan Bator). Heb alleen de treintickets geboekt. Hostels voor de tussenstops opgezocht via Google Maps/Hostelworld.
Tourtjes, bv Irkutstk en Ulaan Bator, kan je in de hostels regelen.
Bent dus veel goedkoper uit dan als je dat hier allemaal boekt.
Voor prijzen:
www.trans-sputnik.nl
www.treinreiswinkel.nl
www.tiaratours.nl
succes met uitzoeken!
Mark
Leuk! Ik wil m vanaf Bejing doen! Maar misschien kan ik je in Azie opzoeken?