Trans-Mongolie Reis 2016

Al enige tijd (jaren) wil ik graag de Trans-Mongolië reis doen en misschien dat het er dit jaar maar eens van moet komen! Ik zit te denken om het in september 2016 te doen. Met misschien wel nog even doorreizen in China eraan vastgeplakt (als het budget en de verlofdagen het toelaten…) de reis eindigt nml in Beijing en ik zou eigenlijk ook nog graag naar Xi’an willen om het Terracotta leger te zien en misschien door naar Hong Kong om van daaruit terug te vliegen naar NL. Maar dat is allemaal wishful thinking. Laten we maar eerst beginnen met de Trans-Mongolië reis!
Wie heeft hier ook wel oren naar? Leeftijd 26-36 …

Hoelang wil je gaan en hoeveel zou dit ongeveer kosten Noura?

Ha Noura,
Ik heb deze reis ook al jaren op mijn verlanglijstje staan! Dan wel met een stop in Mongolië en inderdaad lijkt het mij ook mooi om in China nog het een en ander te zien. In mijn wildste plannen volgt dan een doorreis naar Tibet met de hemeltrein! Waarschijnlijk houdt mijn budget voor die tijd op, maar een mens moet wat te dromen hebben he?! :wink:
Ik ben erg geïnteresseerd in je plannen, maar heb helaas alleen reistijd in de maand juli of augustus.

Ja ik heb mijn plannen maar in de ijskast gezet… Misschien 2017…
Veel plezier in Japan Syt!