Wij zijn momenteel op zoek naar een Toyota Landcruiser om een overland trip te maken van Amsterdam naar Kaapstad. Wij hebben een sterke voorkeur voor een Landcruiser, liefst zo goed als expeditie klaar. We zijn van plan in September 2014 te vertrekken.
[ATTACH=CONFIG]57328[/ATTACH
]wat wenst u eraan te spenderen, ik heb deze maar weet nog niet of ie weg mag, wij willen emigreren naar NZ en weten nog niet of ie mee kan , klaar is ie wel
Bedankt voor u bericht. Emigreren naar NZ, wat een geweldig vooruitzicht! De foto maakt me nieuwsgierig naar de specificatie’s van de auto?
Zou u mij alle informatie van de auto kunnen mailen naar
Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt, nevernever!
Beste mensen,
Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots’ (al dan niet via informatie die door zoekmachinecrawlers worden opgeslagen). Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam
Hoop dat je mijn email adres ontvangen hebt. Krijg namelijk bericht dat er op deze site geen mail adressen gedeeld mogen worden. Ik heb op uw site mijn email adres geregistreerd als volger. Mocht het niet gelukt zijn dan is mijn email adres m’n gehele voor en achternaam in kleine letters en daarachter @gmail.com Hoop dat het zo lukt!