Gezocht: Toyota Landcruiser HZJ78

Wij zijn op zoek naar een Toyota Landcruiser HZJ78 voor een overlandtrip naar Zuid-Afrika vanuit Nederland (bij voorkeur “overland-ready”, maar dit is niet per se noodzakelijk).

Wij horen graag wie een HZJ78 (of eventueel een HZJ75) te koop heeft staan/zal gaan verkopen/te koop weet te staan bij bekenden!

Beste HZJ,

We hebben een Toyota JZJ 78 te koop van bj. 2000. Mijn tel. nr. is 06-21230296.

Gr. Marc

Beste HZJ,

Ik heb een volledig uitgeruste HZJ78 (bouwjaar sept 2011) klaar staan om een overland reis te beginnen. Alles zit erop en eraan, eigenlijk te veel om op te noemen.

Indien je/jullie interesse hebben, laat het mij dan weten dan zal ik foto’s sturen + een uitgebreide omschrijving.

Met vriendelijke groet,

Serge

kun je mijn wat foto,s mailen

Beste gket,

Natuurlijk geen probleem. Heb je voor mij een emailadres?

gr.

Serge

mijn i-mail is gket453@zonnet.nl bedankt

Gket,

Je emailadres werkt niet. Kun je een ander opgeven?

Serge

hier is een ander mail gerard-en-nanda@lepregaumont.fr

of gket453@zonnet.nl sucses

Hallo Gerard en Nanda,

Mij email blijft op beide adressen foutmeldingen geven. Wil je aub even aangeven of je de amail toch ontvangen hebt. Anders hoop ik dat je nog een emailadres hebt…

gr.

Serge

mijn i-mail is gket453@zonnet.nl daar komt de hele dag mail binnen
ik hoop dat het nu gaat

Hallo gket,

Ik krijg bericht dat je mailbox vol zit voor het versturen van mijn bericht. Maar het kan ook op een andere manier. De LC staat inmiddels ook op marktplaats.nl. Hierbij de link:

http://auto.marktplaats.nl/toyota/456339124-toyota-landcruiser-hzj78-overland-gereed.html

m.vr.gr.

Serge

Dank voor jullie reacties en de suggesties. Helaas zat de door mij gezochte HZJ nog niet tussen jullie aanbod. Ik blijf daarom geïnteresseerd in nieuw aanbod!

Beste

Wij bieden nog een landcruiser HZJ75, die volledig overland/expeditie klaar is.
De landcruiser staat op marktplaats.nl en hier op het forum.

Mvg
Steven

Hoi Serge,
Is jouw LC nog te koop? Ik zoek er een om mee naar Afrika te rijden.
Erik Jan

Hallo Erik Jan,

De LC is van de zomer verkocht. Succes verder met de zoektocht.

gr. Serge