Wij zijn op zoek naar een Toyota Landcruiser HZJ78 voor een overlandtrip naar Zuid-Afrika vanuit Nederland (bij voorkeur “overland-ready”, maar dit is niet per se noodzakelijk).
Wij horen graag wie een HZJ78 (of eventueel een HZJ75) te koop heeft staan/zal gaan verkopen/te koop weet te staan bij bekenden!
Ik heb een volledig uitgeruste HZJ78 (bouwjaar sept 2011) klaar staan om een overland reis te beginnen. Alles zit erop en eraan, eigenlijk te veel om op te noemen.
Indien je/jullie interesse hebben, laat het mij dan weten dan zal ik foto’s sturen + een uitgebreide omschrijving.
Mij email blijft op beide adressen foutmeldingen geven. Wil je aub even aangeven of je de amail toch ontvangen hebt. Anders hoop ik dat je nog een emailadres hebt…
Ik krijg bericht dat je mailbox vol zit voor het versturen van mijn bericht. Maar het kan ook op een andere manier. De LC staat inmiddels ook op marktplaats.nl. Hierbij de link:
Dank voor jullie reacties en de suggesties. Helaas zat de door mij gezochte HZJ nog niet tussen jullie aanbod. Ik blijf daarom geïnteresseerd in nieuw aanbod!