Is er iemand die toevallig een land cruiser HZJ 75-78 in de verkoop heeft of twijfelt om deze te verkopen? Ik hoor het graag.
Is kopen in Duitsland een optie?
Of in Australië:smile: http://www.gumtree.com.au/s-cars-vans-utes/cruiser+hzj/k0c18320r500?sort=rank&fromSearchBox=true
Succes
Bedankt voor je reactie Willem. Helaas beschikken veel duitse modellen niet over europese goedkeuring.
Hallo Pescatore,
Ik heb een HZJ 78 te koop
Ik heb deze in 2012 gekocht met een plan maar daar is eigenlijk niet zo veel van terecht gekomen
Daarom verkoop ik hem nu
Voor reclame doeleinden is de HZJ direct na aflevering beige gewraakt, onderhuids is hij Wit
Hij heeft nog in 2011 een Europese typegoedkeuring gekregen en is oktober 2012 op kenteken gezet
In deze periode is er maar 18000 km mee gereden
Hij heeft grijs kenteken maar ramen en banken heb ik nog
Daarnaast staat ie op zwaardere stalen wielen en is uitgerust met imperiaal en Navi
Tevens al af fabriek voorzien van een dubbel tank
MAW nog zo goed als nieuw
Het is niet toegestaan om emailadressen te posten hier op wereldwijzer! Je kan beter contact opnemen via een persoonlijk berichtje!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam Forum Admin.

Misschien ben je al voorzien maar binnenkort komt onze Toyota Landcruiser HZJ 75 te koop want onze reis in Afrika is bijna voorbij. Binnenkort arriveren we bij onze familie in Durban waar we onze Nederlandse auto tijdelijk kunnen stallen. Auto is voorzien van een Desert Tec-hoogdak waar je met 2 personen in kunt slapen.
Verder is de auto, zoals je op bijgevoegde lijst kunt zien, voorzien van alles wat nodig is om comfortabel door Afrika te reizen ! Prijs euro 15.500,–
Voor meer informatie …kan je me een priveberichtje sturen hier op wereldwijzer!