Touren Zuid Europa begin augustus, 16-22 jarigen

Hoi Iedereen!

Nog even een oproepje waarin ik het wat korter ga houden. Ik ben Marieke, 17 jaar, sociaal en spontaan, heb dit jaar mijn vwo afgerond en op zoek naar avontuur! Vrienden/vriendinnen gaan allemaal al weg of sparen voor het studeren, maar ik wil nog wel graag even uit Nederland ‘ontsnappen’. Lekker touren of liften naar het zuiden van Europa. Geen uitgestippeld plan, maar even stoppen in Frankrijk om te surfen of ergens in Spanje om lekker los te gaan, behoren bij mij zeker tot de mogelijkheden! Ik houd van lekker eten, mooie foto’s maken, avontuur en leuke dingen doen. Maar ook van wat tijd, rust en ontspanning voor mezelf; ik hoef niet continu actie, drukte en te feesten. Dit prachtige hostel bij Faro heb ik nog gezien: www.ecolodgealgarve.com en zou mij erg leuk lijken om te bezoeken! Verder maakt het me niet uit, maar ik heb zin om weg te gaan! Enthousiast? Laat wat van je horen!’

Groetjes Marieke

hallo marieke,

Ik zie je berichtje dat je op zoek bent naar een reis genoot. Leuk !

Ik had de intentie om dit jaar niet op vakantie te gaan maar ik heb nog vier weken vakantie en het begint toch wel te kriebelen om de auto of het vliegtuig te pakken en te vertrekken.

Mijn naam is Jesse en ik ben net 22 jaar geworden. Het lijkt mij ook leuk om in Frankrijk te verblijven.

Hoor graag van je of je ideeën hebt :wink:

Groetjes Jesse

Hey Jesse,

Leuk van je te horen! Wil je alleen naar Frankrijk of echt een trip maken? Ik wil namelijk graag beetje touren en liefst in dat geweldige hostel ook verblijven! Heb je ook Facebook? Ik ben zelf nog maar 17, dus we zullen wel eerst moeten afspreken en alles voordat ook mijn ouders hier achter staan, dat je dat weet :wink: Maar leuk om een berichtje van je te krijgen! Kun je verder trouwens nog wat over jezelf vertellen?

Groetjes Marieke

Hii Marieke,

Leuk dat je gereageerd hebt :wink:
Ik vind kwa vakantie alles prima, zolang het weer maar prima is.
Wil altijd graag wel nieuwe dingen ontdekken dus dat komt mooi uit.

Probeerde je privé bericht te sturen alleen je box zit vol…

Heb ook wel fb idd, ben van alle markten thuis xd

groetjes Jesse

Oh grapje, dacht dat dit de privé berichten waren, niet zo slim… haha, ik zal even paar berichten verwijderen!

Jaaaa, gelukt zo te zien ! check je inbox :slight_smile:

Hoi iedereen, bedankt nog voor de berichtjes, maar ik heb andere plannen gemaakt! Een roadtrip had me super vet geleken, maar bij nader inzien ben ik hier toch nog te jong voor en lijkt het mijn ouders ook nog niet vertrouwd genoeg. Succes met het vinden van een vette vakantie!

Groetjes Marieke

hoi hoi jessie;) heb je al iemand gevonden voor je vakantie? ik weet niet wanneer je zou willen gaan eventueel;) zag dat marieke andere plannen heeft gemaakt;)

groetjes herman