Tour Haiti / Dominicaanse Republiek?

Hallo!

In mei organiseer ik een reis naar Haiti. Een land wat natuurlijk vooral bekend staat vanwege armoede, aardbevingen en dictaturen. Echter, sinds de aardbeving van 2010 is het land sterk bezig zich te ontwikkelen om onder het negatieve imago uit te komen. En met succes, langzaam aan begint het land zich te openen voor bezoekers die er niet alleen zijn voor ontwikkelingssamenwerking maar om het land echt als toerist te bezoeken.

In samenspraak met Young Pioneer Tours (een Engelse organisatie) en Paul Clammer (schijver van de eerste reisgids voor Haiti en Lonely Planet) hebben we een tour samengesteld (http://www.youngpioneertours.com/tour/haiti-tour/). Tijdens de tour willen we mensen laten kennismaken met de rijkdom van het land, vodou, muziek, onontdekte landschappen en bovenal de bijzondere cultuur van dit bijzondere land. Hiermee hopen wij op de lange termijn ook bij te kunnen dragen aan de ontwikkeling van dit bijzondere land.

Nu dacht ik, wie weet lopen er hier nog mensen rond die dit misschien ook een interessante bestemming vinden, of er uberhaupt een andere mening over hebben over reizen naar dit soort landen.

Ik ben benieuwd. :slight_smile:

Groeten!