Top 3, Niet Toeristische Plekken In Londen

Hallo Allemaal,

Wat is jullie top 3, 10 of mij part 40, met plaatsen/pubs/restaurants/steegjes/parken of wat dan ook in Londen, waar je als “persoon gefascineerd door Londen” (voorzover dat kan uit verhalen/boeken/sites/programma’s) eens moet zijn geweest?

Let op: ik ben dus opzoek naar plekken, die typisch zijn voor de inwoners van Londen, een alledaags iets voor hen. Ik ben niet geïnteresseerd in de toeristische attracties als Buckingham Palace of de Big Ben, maar juist het tegenovergestelde hiervan.

Bijvoorbeeld wat is de meest gezeligste Pub in een of andere arbeiderswijk in Londen, of welke buurtwinkel verkoopt de lekkerste/goedkoopste Fish & Chips, wat doen andere mensen van mijn leeftijd (20) op hun vrije dag, dat soort dingen zeg maar.

Het mag uit eigen ervaring zijn, van een vriend(in) hebben gehoord… Ik ben gewoon opzoek naar zoveel mogelijk informatie.

Mocht je zelf ook geïnteresseerd zijn hierin, kijk dan even bij het reisgenoten gezocht forum, hier heb ik een oproep geplaats voor reisgeno(o)t(e) gezocht.
Of je kunt me natuurlijk emailen op thenewpolution@hotmail.com