Op zaterdag 1 en zondag 2 oktober wordt in de Jan Massinkhal in Nijmegen voor de derde maal de TomoFair Japanse markt georganiseerd, nu voor het eerst over twee dagen:
*Waar: *Jan Massinkhal, Nieuwe Dukenburgseweg 5, 6534 AD, Nijmegen
*Wanneer: *zaterdag 1 & zondag 2 oktober 2016
*Openingstijden: *9u tot 17u
*Entreeprijs: *voorverkoop via de website: zaterdag € 2,99, zondag € 1,99; kaartjes aan de kassa € 5,-.
*Website: *http://www.tomofair.nl/
*Email: *tomofair@tomocon.nl
Hoi WizzardOfOss bedankt voor de leuke link, duurt nog wel even :nadenken:
Lijkt me leuk om een keer te gaan kijken, hopelijk hebben ze ook Japanse Milk Tea, lol.
Heeeeeeee in mijn woonplaats! Die zet ik vast in de agenda. Ben benieuwd wel wie er nog meer komen van Wereldwijzer. Zouden er eigenlijk een standje moeten hebben (Wereldwijzer Japan)?
Ik ben er zelf in 2014 geweest, toen is die gedachte ook wel in me opgekomen. Weliswaar vraag ik me af in hoeverre het merendeel van de bezoekers daadwerkelijk geïnteresseerd is in reizen naar Japan, per slot van rekening heeft ook deze beurs z’n roots meer in de hoek van cosplay en anime, maar wellicht kan die interesse toch best een beetje aangewakkerd worden.
Ik heb momenteel alleen dusdanige veranderingen in de werksfeer in het vooruitzicht dat ik even heel voorzichtig ben met het aangaan van verplichtingen, maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn kan uiteraard geen kwaad.