Toerkisch Teatime 27

Bep in het najaar in ADR? :wink:

geen idee, weet alleen dat het giga K*T is… Zo zwaar op de maag, schrikkerig enzo BLEHHHH

Bloem wil in utrecht op het stationsplein gaan zitten, Roanna wil onder de zon…nou wij hebben toch allemaal een favoriet

TURKIJE TOCH…

Beps, vertel…wat zit je dwars:retard:

Viva: Dat maakt mij geen flaus aus… waar. :biggrin:

Zie je tegen al de toetsen op…??? Zou het dat zijn…
overg***, voorjaarsmoeheid, ruzie??? weet ik veel vertel meid, maak van je hart geen moordkuil…

Nou mij maakt het ook niet uit, ergens gezellig…goed bereikbaar voor iedereen…als iedereen weer terug is van de vakantie…najaar oktober/september zoiets…

Even serieus. Precies dat gevoel had ik ook. Echt waar en dat heb ik wel vaker. Weet ook niet precies wat het is.

Vakantie nodig, denk ik.

Volgens mij heeft iedereen daar wel eens last van, je zit dan gewoon niet goed in je vel,maar achteraf kan je het meestal wel verklaren hoor, zit in je onderbewustzijn…of je loopt te piekeren over iets…het voelt als een zware onweersbui die komt overdrijven…en je weet niet wanneer het losbarst…

Volgens mij wou Bloem onder de zon en ik op het station, maar we kunnen ook buiten op het station gaan zitten toch? Als er maar wel zon is dan! :biggrin:

Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben Viva.

Ik denk dat het temaken heeft met het feit dat ik vanalles wil en nergens tijd voor heb. Maar dat maakt niet uit…komt vanzelf goed. Vandaag natuurlijk vrij, en dat ineens na die zware dagen ja dan ga je piekeren
Gaat wel over voor ik staand kan plassen

zoiets…station, stadion maakt mij allemaal niets uit…tegen die tijd dat we zoiets organiseren, dan maken we gewoon een lijstje, meeste stemmen gelden

Beps, het enige wat echt telt is ontspannen, probeer rust te vinden, als je het gevoel hebt dat je alles wilt doen, maar dat er niets uit je handen komt, is volgens mij doordat je de hele week onder hoogspanning hebt gestaan, en de volgende weken die volgen hangen ook als het zwaard van Damocles boven je hoofd, en ergens ben je er bang voor…niet wetende wat je allemaal te wachten staat, of je het wel allemaal kan behappen…met andere woorden je ben voor jezelf onzeker…

daar bestaat een gezegde over he…meis

ruwe bolster blanke pit:slywink:

Iedereen zegt tegen Bep, dat kan je wel…tuurlijk dat doe jij wel…maar ondertussen groeit jou eigen onzekerheid…van kan ik het wel…en red ik het wel…je vind het heel leuk, er hangt een baan vanaf…

gek he dat je het gevoel hebt dat de hele wereld op de schouders rust.

Zou kunnen Viva, maar ik vind de stof giga interessant, en daar wil ik gewoon meer van weten. Dus opzien…nou als dan alleen de stress van de toetsen…
Nee ik denk gewoon dat het voorjaar is ofzo… blaadje aan de bomen en ik een eikellinnetje

Ja Bep, dat is ook goed mogellijk. Je hoort het ook wel vaker van mensen die altijd maar moeten stressen en als ze dan op vakantie gaan/zijn, weten ze niet wat hun overkomt en gaat het ook nog wel eens mis. Het is niet te hopen dat dit gebeurd. Gaan we ook niet vanuit toch?

Inderdaad, het gaat wel weer over. Zal ik er nog een in doen dan? :unibrow:

combinatie van diverse factoren dus…1+1+1= kokend bloed

Lekker Roanna…zonder suiker en melk graag

hihi… die houden we erin!!